Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kompresja KA9
#5
(07-05-2017, 17:00 )Legend95 napisał(a): ok, ale dalej nie masz odp czy leje przez głowice czy olej idzie przez pierścienie.

co się dzieje po odkręceniu korka wlewu oleju do silnika na pracującej jednostce?

Po odkreceniu korka oleju brak jakichkolwiek oznak przedmuchow itp.
Dzis zrobiona proba olejowa na tym wlasnie cylindrze, cisnienie przed 12 bar po probie olejowej  16 bar.
Uszczelka pod glowica  sprawdzona jest ok. 
Mechanik proponuje kilkukrotne zalanie cylindra nafta. Twierdzi, ze moga byc zapieczone pierscienie.
Ja stawiam na zawory.
Wymienione 3 szt. nowych cewek OEM oraz 3 szt. podejrzanych swiec.
Pojawiajacy sie blad to P 0300.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Kompresja KA9 - przez termoba77 - 07-05-2017, 5:12
RE: Kompresja KA9 - przez Legend95 - 07-05-2017, 8:34
RE: Kompresja KA9 - przez termoba77 - 07-05-2017, 8:42
RE: Kompresja KA9 - przez Legend95 - 07-05-2017, 17:00
RE: Kompresja KA9 - przez termoba77 - 07-06-2017, 22:53
RE: Kompresja KA9 - przez Legend95 - 07-07-2017, 1:33
RE: Kompresja KA9 - przez termoba77 - 07-07-2017, 2:27
RE: Kompresja KA9 - przez Legend95 - 07-07-2017, 4:32
RE: Kompresja KA9 - przez pawelszczecin - 07-07-2017, 17:41
RE: Kompresja KA9 - przez termoba77 - 07-09-2017, 7:51
RE: Kompresja KA9 - przez termoba77 - 11-28-2017, 9:52

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości