07-08-2017, 21:22
Jak są za miękkie to co z tego że nowe, jak pod ciężarem auta się uginają za mocno.
Czy jak próbujesz auto rękoma wcisnąć w glebę to łatwo da się jeszcze dobić tył do podłoża czy już ani drgnie?
W swojej KA9 miałem akurat odwrotny przypadek: za radą z forum na tyle wrzuciłem sprężyny od mercedesa, utwardzone, obciąłem po 2 krążki aby nie było za wysoko a i tak tył był parę cm wyżej niż być powinien. Przejeździłem tak kilka tys. km i za wiele w dół nie poszedł tył, denerwowało mnie to na tyle, że przy pierwszej okazji na nabycie w dobrym stanie całych zespołów amortyzatora oryginalnych kupiłem je i teraz mam w końcu doprowadzony tył do odpowiedniego poziomu nad glebą.
Czy jak próbujesz auto rękoma wcisnąć w glebę to łatwo da się jeszcze dobić tył do podłoża czy już ani drgnie?
W swojej KA9 miałem akurat odwrotny przypadek: za radą z forum na tyle wrzuciłem sprężyny od mercedesa, utwardzone, obciąłem po 2 krążki aby nie było za wysoko a i tak tył był parę cm wyżej niż być powinien. Przejeździłem tak kilka tys. km i za wiele w dół nie poszedł tył, denerwowało mnie to na tyle, że przy pierwszej okazji na nabycie w dobrym stanie całych zespołów amortyzatora oryginalnych kupiłem je i teraz mam w końcu doprowadzony tył do odpowiedniego poziomu nad glebą.