08-20-2019, 3:22
Aktualizacja tematu, auto nie na sprzedaż
Po długim boju auto znów normalnie na chodzie. Oprócz samego wnętrza silnika (kompresja idealna, płyn chłodniczy czysty) przejrzane/poprawione/sprawdzone/wymienione/wyczyszczone chyba wszystko w komorze silnika i wydech. Silnik pracuje idealnie na benzynie, na gazie z racji wymagającej jeszcze interwencji instalacji LPG rzadko, ale czasami pojawia się niedobór mocy (kiepski parownik).
Następny krok to doprowadzenie zawieszenia do ładu. Ma ktoś namiar na sprawdzony i rzetelny punkt, który zregeneruje tylne wahacze i drążki? Chodzi mi o dolne wahacze główne (te z jedną tuleją i jednym sworzniem, które w ASO po ok 1000 chodzą). Górne tylne są dostępne zamienniki, dolnych nie.
Do wymiany też jeszcze olej w skrzyni.
To plan na ten rok jeszcze.
Po długim boju auto znów normalnie na chodzie. Oprócz samego wnętrza silnika (kompresja idealna, płyn chłodniczy czysty) przejrzane/poprawione/sprawdzone/wymienione/wyczyszczone chyba wszystko w komorze silnika i wydech. Silnik pracuje idealnie na benzynie, na gazie z racji wymagającej jeszcze interwencji instalacji LPG rzadko, ale czasami pojawia się niedobór mocy (kiepski parownik).
Następny krok to doprowadzenie zawieszenia do ładu. Ma ktoś namiar na sprawdzony i rzetelny punkt, który zregeneruje tylne wahacze i drążki? Chodzi mi o dolne wahacze główne (te z jedną tuleją i jednym sworzniem, które w ASO po ok 1000 chodzą). Górne tylne są dostępne zamienniki, dolnych nie.
Do wymiany też jeszcze olej w skrzyni.
To plan na ten rok jeszcze.