Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Check engine
#11
Mi nasadki powpadały pod kolektor to wyciągnąłem je wygiętą elektrodą do spawania ? a słowa na K i CH też padały ? temat ogólnie do ogarnięcia, gorsze rzeczy się robiło, jedna rzecz to że wolno stygnie egr i paluchy można poparzyć.

Generalnie mój problem póki co nie powrócił.

Ogólnie temat zaworu i błędy skończył się razem ze skończeniem "testowania"  intalacji lpg, która ewidentnie nie służy mojemu c32a2.
Po odłaczeniu intalacji auto, teraz słuchajcie bo nie uwierzcie, skończyło wywalać błąd egr, zużywać olej, i poddymiać. Po przejechaniu trzech baków paliwa na bagnecie wciąż maks. Zero bąków, a egr i sondy mają się w najlepsze.

Moja teoria na ten temat może pokraczna ale brzmi tak:

Mieszanka jest mokra i podczas pracy silnika jej część osadza się na sciankach cylindra uszczelniając go.
Podczas pracy na gazie brakuje tego i część oleju idzie w wydech trafiając podczas jazdy na "pół gwizdka" do zaworu egr i tam sieje zamęt.

Dodatkowo, podczas prób jazdy na gazie ewidentnie auto jest słabsze, podczas niedawnych upałów było to jeszcze bardziej odczuwalne. Więc póki co tylko jazda tylko na benzynie, na próbę z gazem za wcześnie. Może kiedyś wrócę do tego tematu ale szkoda mi męczyć silnik. Czekam aż zaprzyjaźniony lpg spec wróci z miesiecznego urlopu to może coś wykmini.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości