Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Legend-y z Allegro i otomoto
#21
wygląda na 18' - ciekawe jak się na tym jeździ Uśmiech

wyglada interesująco, naklejeczki pod maską. Schludny, ale zdjęcia kiepściutkie :/
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#22
Ciekawa propozycja, jasna skórka i manual, rzadko spotykne. Choc na tych fotach faktycznie całej prawdy o aucie nie widac.
Odpowiedz
#23
gdy wkońcu doczekam się emerytury to będę rekreacyjnie podróżować po kraju i europie delektując wzrok, zmysły Legendami z ogłoszeń :mrgreen: Oczko
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#24
<!-- m --><a class="postlink" href="http://moto.allegro.pl/item773227841_honda_legend_coupe_warszawa.html">http://moto.allegro.pl/item773227841_ho ... szawa.html</a><!-- m -->

Widzieliście to... Zdezorientowanyhock: ostro - za tą kasę, w manualu, z lampami JDM... jeśli jest rzeczywiście tak zadbana na jaką wygląda i nie jest po jakimś ostrym dzwonie (a na pierwszy rzut oka nie wygląda żeby była) to chyba warto...
Właściciel Hondy Legend - człowiek bez marzeń... przynajmniej tych motoryzacyjnych Oczko
Odpowiedz
#25
nicolas napisał(a):http://moto.allegro.pl/item773227841_hon...szawa.html

Widzieliście to... Zdezorientowanyhock: ostro - za tą kasę, w manualu, z lampami JDM... jeśli jest rzeczywiście tak zadbana na jaką wygląda i nie jest po jakimś ostrym dzwonie (a na pierwszy rzut oka nie wygląda żeby była) to chyba warto...

no dobra.. miałem tego nie robić :mrgreen:

[Obrazek: 6191194871.th.jpg]

[Obrazek: 6191194875.th.jpg]

to czysta spekulacja... akumulator jakiś taki podobny. Na pewno ta bita Coupe miała manual i przebieg granicach 150 tyś km.
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#26
to inna, ta bita :
1. z ogloszenia 93r.
2. przebieg faktycznie ok 150tys
3. AUTOMATYCZNA skrzynia biegów
4. lokalizacja to siedlce i inny telefon kontaktowy Oczko to akurat bez znaczenia hehe

ps. mam wydruk tamtego ogloszeniaOczko
Odpowiedz
#27
W tej z Allegro nie powinna być z przodu pod maską tabliczka znamionowa?
924 LeMans
Fiero
Odpowiedz
#28
Moim zdaniem...
michalek napisał(a):to inna, ta bita :
1. z ogloszenia 93r.
2. przebieg faktycznie ok 150tys
3. AUTOMATYCZNA skrzynia biegów
4. lokalizacja to siedlce i inny telefon kontaktowy Oczko to akurat bez znaczenia hehe

ps. mam wydruk tamtego ogloszeniaOczko

1)93' to mógłbyć rok rejestracji, właściciel obecny jako, że kumaty (bo nie kumaty nie ma lamp JDM-upraszczajac) zczytał sobie VIN i ma tam pewnie jak byk C0 co jest faktyczną datą produkcji czyli rokiem 91'
2)cuda jakies Oczko
3)nie, ta bita miała skrzynkę 5 manual - na bank bo mam foto tego auta ze środka i sterczy manualna gałka.
4)Rozumuję tak, auto było na początku w Siedlcach, kupił je gość z Wawki (znów zbieg okoliczności? dalekie te miasta sobie nie są) więc dane się nie mogąq zgadzać bo ma je teraz inna osoba, wnioskuję, że prywatna, a nie jak wcześniej handlarz.

a teraz pytania:
1)skąd ta bita była importowana? Szwajcaria? Oczko
2)zbliżony przebieg rozbitka z tym co opisuje właściciel w momencie zakupu auta.
3)takie same akumulatory, zauważcie, że nawet przywieszki znajdują się w podobnych miejscach.
4)może lampy JDM są założone bo była ku temu przyczyna? (zbita)

to tylko sugestie, ale podobieństwo w nielicznych detalach jest bardzo silne.

Lemans napisał(a):W tej z Allegro nie powinna być z przodu pod maską tabliczka znamionowa?

jest tabliczka - spójrz na nadkole po stronie kierowcy.
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#29
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9fb6d5810d1e80e.html">http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9f ... 1e80e.html</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89d0431053ee1a02.html">http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89d ... e1a02.html</a><!-- m -->

skan ogłoszenia, kiepska jakość wiec nie moge dopatrzec sie manuala, ale jak byk opisana jest jako automat: ) chyba ze ktos sie machnaOczko

ps. Ale nawet jesli to ta sama, to jesli dobrze zrobiona to chyba warta swojej ceny. Jak uważacie?
Odpowiedz
#30
pewnie prawie każde auto jakąś przygodę przez te co najmniej 14 lat zaliczyło - jak dla mnie wszystko zależy jak to było zrobione - jak ktoś robił dla siebie a nie na handel to może i warto - tak czy inaczej zawsze jest powód do sporej negocjacji ceny

co do tego konkretnego modelu to rzeczywiście jest kilka powodów żeby sądzić że wersja Marcina może być prawdziwa - za dużo zbiegów okoliczności Oczko

ale są i przeciw - z tego co pamiętam ogłoszenie z rozbitkiem było gdzieś w maju br. i auto było (z tego co pamiętam i co liczyłem) do rejestracji, a koleś z Warszawy twierdzi że auto było sprowadzone do Polski w 2006. Ten temat akurat będzie łatwo zweryfikować :twisted: jeśli auto było zarejestrowane w roku 2009 to mamy jasność Szczęśliwy
Właściciel Hondy Legend - człowiek bez marzeń... przynajmniej tych motoryzacyjnych Oczko
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości