Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Legend-y z Allegro i otomoto
(03-24-2013, 2:15 )matti5d napisał(a): Panowie, tu mnie macie - nigdy nie miałem auta na gaz (nawet Grand Cherokee nie zagazowałem).

Po prostu bardzo cenie w życiu wygodę. I jak pomyśle, że nie mógłbym po prostu szybko zatankować auta, tylko musiałbym czekać na kogoś z obsługi, lub czekać w kolejce na stacji do dystrybutora LPG...
Albo jeździć częściej do mechanika na te przeglądy instalacji, jeździć legalizować butle, rozszerzone przeglądy rejestracyjne, parkingi no-LPG - to chyba przestałbym lubić jazde samochodem.

A co do wyciągnięcia instalacji z tego Coupe - to na pewno wiecie, że ingerencja mistrzów gazownictwa w samochód jest nieodwracalna - i nie mam na myśli silnika lecz dziury w nadwoziu, podwoziu, kolektorze dolotowym itd...

Przesadzasz kolego z tym gazem i życiową wygodą Szczęśliwy.
Kiedy Ty będziesz tankował Pb, ja nacisnę dzwonek na dystrybutorze i pójdę napić się kawy na stacji, a jak wrócę to autko będzie zatankowane i wlew zamknięty Szczęśliwy, nawet palcem nie dotknę przy tej obsłudze, i co nadal uważasz, że masz wygodniej Szczęśliwy.
Co do przeglądów to kolega już napisał, butla jest na 10 lat, przegląd gazu mam co 20.000 km, czyli średnio raz w roku, przegląd auta niczym zasadniczym się nie różni od zwykłego przeglądu auta, przegląda auto pracownik obsługi serwisu (stacji przeglądów) więc mnie to nie rusza, w tym czasie piję kawę z automatu, którą właściciel serwisu poleca już w drzwiach Szczęśliwy, kosztuje mnie ten przegląd 60 zł więcej, zważywszy na oszczędności jakie pozostały mi po okresie przejechania 20.000 km na gazie, dałem radę Szczęśliwy .
Owszem w pewnym sensie masz rację dotyczącą LPG, ja zagazowałem dwa dni po zakupie moją Legend KA9 po lifcie z 2000r, auto użytkowe do codziennej jazdy, gdyby to było piękne Coupe z 1991 rok zastanowił bym się nad tym i pewnie jeździł bym na BP, płakał płacąc na stacji, ale jeździł na Pb.

Pozdrawiam
Szczęśliwy
HONDA Legend KA9 2000r.
Odpowiedz
Proponuje skończyć ten poboczny wątek.

Podsumowując - nie gazuję, bo nie lubię i nie muszę.
Mam 3 oryginalne Hondy i szukam kolejnej do kolekcji.
Gazowników jednak rozumiem i nie piętnuję.

A teraz uszanujmy temat przewodni.

Ktoś może już oglądał?

http://moto.allegro.pl/honda-legend-coup...27955.html

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz
Wygląda nieżle .
Jeżeli dobrze pracuje mechanicznie to o niebo prostsza serwisowo od II gen i mniej awaryjna. Osiągi nie gorsze niż w dwójce ze względu na niższą masę.
Blacharka bardziej odporna na korozję.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
kolejna do kolekcji? Oczko
Odpowiedz
Dzięki Zibi.

A potrafi ktoś zidentyfikować co to za czerwona kontrolka na górze i czerwony napis pod ikonką samochodu?

[Obrazek: 3148627955_4]

Oraz czy listwa pod szybą na tym zdjęciu fabrycznie była mocowana na takich wkrętach?

[Obrazek: 3148627955_7]

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz
kontrolka na moje oko zawiera koliste ikony, czyli ręczny. pod autem z kolei wzrok sokoli nie wystarczy. na mój gust klapa bagażnika lub napis door. czy zibi nie posiada takiej samej deski w limo?
Odpowiedz
Kontrolka pod autkiem to chyba autodiagnostyka lamp stopu BRAKE.
Odpowiedz
Czy w II gen nie mamy takiego samego napisu pod symbolem auta? Czyli kontrolka żarówek od stopu?
Odpowiedz
(04-04-2013, 23:30 )jarolissimus napisał(a): Czy w II gen nie mamy takiego samego napisu pod symbolem auta? Czyli kontrolka żarówek od stopu?

Jarolissimus, tak, mamy. I jest to, tak jak Peter napisał, autodiagnostyka świateł stopu.

A ta czerwona kontrolka na godzinie 1 od prędkościomierza dotyczy zaciągniętego hamulca ręcznego.
Odpowiedz
dokładnie tak jak mówicie, czerwona kontrolka ręczny a pod autem diagnostyka stopu. miałem taki model, wydaje mi się że ta listwa przy bagażniku oryginalnie jest na nity a nie wkręty. ogólnie wygląda na zadbaną i cena jeszcze w miarę rozsądna bo u Niemca nawet teraz ciężko znaleźć taki model
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości