09-25-2013, 21:26
Miałem okazję przejażdżki manualem chyba już bez poduszek, bo przy niewielkiej akceleracji tarmosiło tak skrzynią, że poruszał się też silnik, tworząc akompaniament stuków, szarpnięć i puków na każdej zmianie biegu. Automat u mnie przy zimnym silniku, podczas zmian z P na D powoduje wskakiwanie na obroty (do 2000rpm na zimnym) i szarpnięcie. Po rozgrzaniu obroty na zmianie podchodzą max 200-400rpm wyżej i opadają. Delikatne szarpnięcie pozostaje, nie wiem czy to normalne, ale tak jest od zakupu i nic się nie zmienia. Wydaje mi się że to normalny objaw zapiętego biegu. Sprawdź czy nie szarpie na zmianach biegów i czy nie ślizga się już coś. Generalnie skrzyni na zimno nie powinno się użytkować. Cały zestaw powinien zejść z ssania i wtedy się rusza. Po nabraniu temp.roboczej można cisnąć. Traktowanie inaczej to lekka rzeź.