09-25-2013, 22:31
(09-25-2013, 21:47 )LewY napisał(a): jakieś newralgiczne miejsca do obejrzenia na początek?Blacha, nadkola, dzwiek silnika, czyli wlasciwie brak jakiegolwiek dzwieku I niech ci nikt nie wmawia, ze tak pracuje V6, bo ten silnik jest naprawde pieknie wywazony. Sprawdz wydechy,czy nie sa skorodowane,bo podobno z dostepnoscia jest ciezko.
A wracając do poduszki, kłopoty z wymianą - dostępnością części?
Czy ktoś wie, jak na dzień dzisiejszy wygląda nabicie klimy? Może ktoś wie na Śląsku gdzie co i jak, bo co jak co ale klima MUSI być sprawna :-), a Pan coś wspomniał, że wypadało by dobić :-)
Co do klimy,to moja sugestia jest nastepujaca,skoro typ mowi,ze jest do nabicia,to w 95% przypadkow jest niesprawna(czyt. nieszczelna).
Jesli klima hula na freonie,to musisz poszukac ludzi, ktorzy zajmuja sie urzadzeniami chlodniczymi wszelkiej masci, zeby ci ja uzupelnili. Niemniej jednak sugeruje sprawdzenie szczelnosci obecnego ukladu,bo koszta moga byc calkiem pokazne.
Pewne rzeczy jestes w stanie wyczuc podczas przejazdzki,ale wizyta na SKP nie zaszkodzi, pod warunkiem,ze tam beda fachowcy, ktorzy beda chcieli dociekac I drazyc temat. Moje doswiadczenia z SKP sa raczej przykre, dlugo musialem szukac takiej, na ktorej naprawde znajduja usterki I poswiecaja na to wystarczajaca ilosc czasu. Koledzy pewnie zasugeruja cos jeszcze, ale najlatwiej poczytac odpowiedni dzial techniczny, tam bedzie wiekszosc typowych usterek dla tego modelu, tyle ze Honda sie wlasciwie nie psuje