Mam update odnośnie tej Legendy: http://otomoto.pl/honda-legend-salon-pol...98989.html
Dziś zabrałem ją do Aries Motor w Warszawie.
VIN samochodu: JHMKA96202C200024
Mankamenty:
1. Pęknięta rurka od klimatyzacji, czynnik się wylewa
2. Wyciek oleju z przekładni kierowniczej nie sposób zdiagnozować gdzie, bo wszystko w oleju
3. W układzie wspomagania zły płyn
4. Uszczelka pokrywy zaworów do wymiany
5. Zapchany zawór EGR
6. Tylne tarcze i klocki są zardzewiałe i do wymiany
7. Wahacz lewy tył górny do wymiany
8. Tuleje amortyzatorów z tyłu do wymiany
9. Lewa końcówka drążka kierowniczego do wymiany
Honda nie ma żadnych przeglądów w historii tego samochodu. Aktualnie samochód ma 218000km, ostatnia naprawa była w 2009 przy przebiegu 250000km... Oczywiście Typowy Mirek z komisu nic o tym nie wie, że przebieg był cofany.
Jeśli chodzi o historię wypadkową to tylko lakier na dachu jest oryginalny (105-150). Najgorzej wygląda tylna klapa i tylne błotniki (300-800), tam na 100% była jakaś szpachla grana.
Serwis Hondy wycenił naprawy wg swojego cennika na prawie 7500 zł brutto (bez przekładni, bo nie sposób zdiagnozować, dodatkowo powiedzieli, że najprawdopodobniej amortyzatory z tyłu też będą do wymiany, nie sposób ocenić przed wymianą silentbloków które są wybite).
Cała przyjemność kosztowała 200 zł i trwała godzinkę. Pan Mirek bardzo się starał zdyskredytować ASO i zapewnić mnie jak to samochód jest "w idealnym stanie jak na 13 lat".
Jeśli ktoś jest zainteresowany to wydruki z ASO mogę zeskanować i wysłać na maila.
Szukam dalej
Dziś zabrałem ją do Aries Motor w Warszawie.
VIN samochodu: JHMKA96202C200024
Mankamenty:
1. Pęknięta rurka od klimatyzacji, czynnik się wylewa
2. Wyciek oleju z przekładni kierowniczej nie sposób zdiagnozować gdzie, bo wszystko w oleju
3. W układzie wspomagania zły płyn
4. Uszczelka pokrywy zaworów do wymiany
5. Zapchany zawór EGR
6. Tylne tarcze i klocki są zardzewiałe i do wymiany
7. Wahacz lewy tył górny do wymiany
8. Tuleje amortyzatorów z tyłu do wymiany
9. Lewa końcówka drążka kierowniczego do wymiany
Honda nie ma żadnych przeglądów w historii tego samochodu. Aktualnie samochód ma 218000km, ostatnia naprawa była w 2009 przy przebiegu 250000km... Oczywiście Typowy Mirek z komisu nic o tym nie wie, że przebieg był cofany.
Jeśli chodzi o historię wypadkową to tylko lakier na dachu jest oryginalny (105-150). Najgorzej wygląda tylna klapa i tylne błotniki (300-800), tam na 100% była jakaś szpachla grana.
Serwis Hondy wycenił naprawy wg swojego cennika na prawie 7500 zł brutto (bez przekładni, bo nie sposób zdiagnozować, dodatkowo powiedzieli, że najprawdopodobniej amortyzatory z tyłu też będą do wymiany, nie sposób ocenić przed wymianą silentbloków które są wybite).
Cała przyjemność kosztowała 200 zł i trwała godzinkę. Pan Mirek bardzo się starał zdyskredytować ASO i zapewnić mnie jak to samochód jest "w idealnym stanie jak na 13 lat".
Jeśli ktoś jest zainteresowany to wydruki z ASO mogę zeskanować i wysłać na maila.
Szukam dalej