(04-28-2015, 19:49 )mickey00 napisał(a): Mnie troszkę przeraża ten temat bo sam kupiłem KA8 92 rok na jesieni jako sprowadzone do rejestracji i z kosztami transportu plus całym tematem wymian rozrządu, pasków, filtrów,olejów i płynów eksploatacyjnych, regeneracji amortyzatorów pokrywy silnika itp itd wyszedł mi jakieś 12 tyś a dalej nie jest idealny, teraz pojawiły się nowe okoliczności i zapewne będę się musiał z moją KA8 pożegnać po wakacjach a wygląda no to że nie odzyskam zainwestowanej kasy skoro już od 21 letniego samochodu za 6 tyś wymaga się super stanu. I żeby nie było że usprawiedliwiam tego sprzedającego bo sam kiedyś zrobiłem 500 km w jedną stronę żeby na miejscu przekonać się że kilka ważnych rzeczy nie zgadza się z opisem i nerwa miałem strasznego , tylko chodzi o to że zawsze stan i wartość w/g sprzedającego będzie inna niż w/g kupującego :-)
Nie ma co przesadzać. 6 tysi to może teraz kosztować KA8 na części. Ja mam inny problem- od prawie 2 lat nie trafiłem na naprawdę ładnego KA8 i to , co jest na rynku okazuje się być "delikatnym" złomem... Po prostu nie ma wyboru, czy to PL, czy kraje obok.
Zaczynam żałować, że sprzedałem swojego, bo na dzień dzisiejszy, bardzo ciężko kupić ładne KA8... Aż powoli tracę nadzieję .
Legend Coupe KA8 przedliftowa bez szeroko pojętego "tjuningu" i zeszpecenia- sprzedana. Powoli "przymierzam się" jednak do poliftowego E24 i czekam na właściwe KA8