Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
korozja oznacza, że auto nie ma przeszłości wypadkowej [generalizując]
seria KB gnije i to mocno.....mam Acurę RL KB1 i jest wolna od rdzy bo....była malowana
v6
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
nie znam, ale po tych zagłówkach widać, że prawdopodobnie zakup i serwis w SMH Toruń czy też NOva MOtor Bydgoszcz, po mojej i nie tylko Kb widziałem, że panowie odstawiają lipę, np lejąc nie ten olej do silnika, który zaleca producent. Przebieg realny, jak ktoś ma ciulową pozycję za fajerą to potrafi zmarszczyć podłokietnik przy 80 tys km. A poza tym to co zawsze, skrupulatnie sprawdzić historię, lakier miernikiem, dól na kanale i targować. Cena dosć wysoka, w mojej opini realnie powinna kosztować ok 40 tyś. Jeśli w tej cenie to powinien być egzemplarz, do którego nie będzie się można dowalić. Auta w tej cenie sprxedają się cięzko, więc cisnąć gościa. ;-)
v6
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
dobra dobra...ja miałem rdzę w KB1 i teraz mam w kolejnej.... więc uważam, że to norma i reguła
gdyby ktoś chciał fajne coupe w manualu
https://www.blocket.se/halland/Honda_Leg...m?ca=5&w=3
kuzyn ze Szwecji znająć moje zboczenie na bieżąco mnie informuje co w trawie piszczy
v6
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
a tu rozpoznaję chyba wózek co to z Francji był sprowadzony i do zanabycia poniżej 30 tysi z przerysowanym bokiem...
http://otomoto.pl/oferta/honda-legend-v6...yAt8F.html
v6