(01-21-2017, 8:35 )carlos napisał(a): Cenę można sobie ustalić jaką kto chce, ale ważne czy ktoś to kupi i za ile. 10k, 15k, 20k, ja za mojego 1998 zapłaciłem 8000 pln.
Osobiście uważam, że najfajniejsze modele KA9 to ostatnie wypusty czyli 98 (przejściówka - delikatne różnice w wyglądzie np inny grill, wyposażenie polifta itp) i 2004 (pełny polift). Jak dla mnie pomyłką jest wygląd KB1 i 2. Wszystkie poprzednie Legendy wyglądały jak prawdziwe limuzyny za to ostatnie dzieło Hondy przypomina bardziej napompowanego Acccorda. Dla porównania aby nie być gołosłownym:
vs
KA9 przedlift (tu akurat była Bonia):
i KA9 polift:
E32
i G11
Lexus LS I gen
i LS II gen:
Niestety w dziale projektowym Hondy coś poszło bardzo nie tak
A tu do sprzedania KA9 2004, jak dla mnie "prawie" ideał - brakuje pełnego wypasu czyli nawigacji, ale może ktoś się skusi:
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-lege...yHySZ.html
Brak dokładnie tego:
Wybacz, co prawda o gustach się nie dyskutuje, ale gdyby Honda trzepała do 2010 roku nadwozie typu Ka9 lub Ls400 to byłoby to przegięcie. Nowoczesna limuzyna z nadwoziem z lat 90' ? Chciałem kupić Ls430 bo to dobry konstrukcyjnie samochód, ale odrzucał mnie niestety przestarzałym wyglądem.
PUTYNEK - -NIE CYTUJEMY TAK DŁUGICH POSTÓW W ODPOWIEDZI!