11-06-2017, 16:37
(11-06-2017, 11:13 )Legend95 napisał(a): sorry, ale wg mnie nowoczesne auto, które ma 300 tys.km mimo regularnego serwisu będzie wymagać zawsze większej atencji i worka kasy. Nie wiem co robisz za projekt, ale generalnie projekt w moim znaczeniu tego słowa wymaga sprawnej solidnej bazy, aby dalej motać silnik czy budę. A jeśli projekt to lepienie truchła to obojętnie jaki egzemplarz z powyższych linków będzie OK, masz pewność, że przy tym przebiegu zawsze pojawi się coś nowego to zrobienia. Nie mówię tego złośliwie, mam jedną KB, której przebieg to w granicach 300 tys km. I niestety wiem jak to wygląda.
Np ta ze środkowe linku, bez osłony na silniku. Zaolejenie - kartka z wymiany oleju nawet jest w oleju. Zdjęcia słabe, mało widać. Tył saneczkuje.
Na naszym rynku i tak jest spoko, w ruslandzie potrafią skręcić kb1 do 98 tys mimo, że fotel ma dziurę, kiera i boczki obszyte ;-)
Dokładnie tak. Robić projekt na zajechanym egzemplarzu? Dziwne podejście.
CA5-BB3-CG4-BB3-CG8-EJ9-KB1