Mój Legend przy 225 KM ma 296 NM, bez wiekszych kombinacji i dłubania. Ten moment jest w okolicach fabrycznego. Moc wiadomo mimo iz wyzsza, przy utracie na elementach przeniesienia napędu i skrzyni nie podnosi radykalnie momentu. Pewnie gdyby całe przeniesienie wymienic na nowe byłoby sporo ponad 300 NM. Wykres z otomoto wskazuje na dwie rzeczy:
1. Źle przeprowadzone hamowanie auta na rolkach nie przystosowanych do skrzyń automatycznych.
2. Ten tuning to tylko tjuning, bez strojenia, ingerencji w sterowanie itp.,itd.
Zreszta brak zdjęć elementów rzekomo zmodyfikowanych też o czymś świadczy. Same graty o których właściciel wspomina to kilkaset $$.
1. Źle przeprowadzone hamowanie auta na rolkach nie przystosowanych do skrzyń automatycznych.
2. Ten tuning to tylko tjuning, bez strojenia, ingerencji w sterowanie itp.,itd.
Zreszta brak zdjęć elementów rzekomo zmodyfikowanych też o czymś świadczy. Same graty o których właściciel wspomina to kilkaset $$.