09-11-2017, 18:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2017, 20:15 przez pawelszczecin.)
Zdjęcia dodam jak tylko czas znajdę. Ma wstawki chromowane inny kolor drewna. A co skrzyni ten 4 bieg jest dłuższy dla przykładu przy 140km/h mam 2800 obrotów a przy 180 km/h 3700.
Poniżej zdjęcia zegarów pierwsze po włożeniu kluczyka, drugie po przekręceniu kluczyka. Trzecie zdjęcie nawiewów zaś czwarte chrom wokół drążka zmiany biegów.
KA9 01' + EE9 91'
potrzebujesz coś do swojego Legenda z części pisz pw chętnię pomogę
(09-13-2017, 2:14 )sova napisał(a): Świetne auto, gdyby tak jeszcze były jasne skóry ... ;]
Pewnie nie pogardziłby ale jednak ciemne łatwiej utrzymać w ładnym stanie.
(09-13-2017, 2:48 )Makukrak napisał(a): Zegary i galka zmiany biegow mi sie bardoz podobaja, czarny kolor tez jest ekstra. Skrzynia i przelozenie tez bomba, wrecz wymarzone do podrozy.
No znaczna zmiana względem poprzednich wersji. Bardzo wyraźnie zegary widać w nocy
(09-13-2017, 5:33 )Rzymek napisał(a): Mówię Wam na Żywo wygląda to dużo dużo lepiej! Zdjęcia nie do końca to oddają .
Dzięki Rzymek. Dużo pracy jeszcze przede mną do ideału ale wytrwałość mam.
Z nowości zakupiony rozrząd i teraz czeka na wymianę.
KA9 01' + EE9 91'
potrzebujesz coś do swojego Legenda z części pisz pw chętnię pomogę
09-15-2017, 21:49 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-15-2017, 21:52 przez pawelszczecin.)
Z nowości udało się zakupić nadkole lewe przednie które straciłem przez własną głupotę :/ Po wyjeździe z lakierni nie zamontowałem spinek i odfrunęło. Na szczęście zdobyłem je. Pod koniec września wymiana rozrządu (2 paski Mitsuboshi i 2 rolki KOYO) w warsztacie Honda Spec w Szczecinie.
KA9 01' + EE9 91'
potrzebujesz coś do swojego Legenda z części pisz pw chętnię pomogę
10-12-2017, 19:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-12-2017, 20:23 przez pawelszczecin.)
Wczoraj w moim Legendzie w warsztacie Honda Spec w Szczecinie wymieniono mi kompletny rozrząd. Pompa była zakładana AISINA w 2015. Ktoś nie wiem po co zostawił stary rozrząd. Wszystko nowe teraz dodatkowo okazało się że wałek balansowy był o 1 ząb przestawiony. Wszystkie drgania ustały a skrzynia zmienia biegi tak płynnie że tylko po wskazówce obrotów się to zobaczy. Bardzo polecam ten warsztat. Większość rzeczy robię sam ale jak warsztat to tylko HondaSpec. Dodatkowo zakupione tarcze z klockami firmy ROADHOUSE (nowość na rynku) i klocki ASHIKA.
KA9 01' + EE9 91'
potrzebujesz coś do swojego Legenda z części pisz pw chętnię pomogę