Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
A czemu chcesz to wyłączyć???
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
1
Miejscowość: Kielce
Chciałbym sprawdzić jak jeździ/przyśpiesza z wyłączonymi systemami.
Na amerykańskich stronach napisali że systemu nie można wyłączyć jeśli jest problem z systemem TPMS (Tire pressure monitoring systems) natomiast ja nie mam czujników ciśnienia w kołach ani takiej funkcji w komputerze a przy naciśnięciu tego przycisku nic się nie dzieje. Tak jak napisałem w pierwszym poście generalnie żaden przycisk z lewej strony kierownicy wydaje się nie reagować.
Pozdrawiam
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
1
Miejscowość: Kielce
Nawet nie chodzi o latanie bokiem, ale o sam fakt że coś moim zdaniem nie działa bo nie da się tego wyłączyć.
Czy aby czasem wyłączenie VSA nie poprawia trochę osiągów auta?
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 4
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Miejscowość: Poznań
Ale nic nie możesz wyłączyć? Radar z tego co pamietam trzeba dłużej przycisnąć. VSA ostatnio wyłączałem to w zasadzie od razu pojawił mi się żółty trójkąt. Po wyłączeniu systemu z moich obserwacji dezaktywuje się całkowicie. Działa to inaczej niż np w BMW gdzie możesz wyłączyć osobno kontrolę trakcji (mielenie kołami) i system stabilizacji (latanie bokiem). W KB jeden przycisk załatwia wszystko- sprawdzałem bo tez byłem ciekaw swego czasu.
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
1
Miejscowość: Kielce
No wygląda tak jakby w ogóle przyciski z lewej strony nie działały.
Naciskałem, przytrzymywałem i nic. Z prawej strony jest ok. przycisk ,,SNOW", przyciemnianie wszystko działa. Nie wiem o co chodzi?
PS. Czy to może mieć związek z systemem ,,pop-up hood"? Mam od tego błąd. Czy taki błąd może spowodować ze nie da się wyłączyć systemu VSA?
Liczba postów: 18
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2017
Reputacja:
1
Miejscowość: Kielce
Kupiłem już po małej przygodzie (wszystkie elementy samochodu nadal są w oryginalne) ale pop-up wywalił. Wymontowałem siłowniki, żeby maskę zamknąć i tak na razie jeżdżę (pewnie przed zimą oddam do nabicia i zamontuje znowu). Przed zakupem zdejmowałem zderzak, wszystkie czujniki od pop-up wyglądają ok. tylko to ta blacha na wzmocnieniu trochę pogięta w jednym miejscu.
To może to być przyczyną że nie da się wyłączyć VSA, CMBS, AFS, bo wczoraj sprawdziłem i nic nie idzie wyłączyć.