Liczba postów: 225
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Czy każdy legend posiada pirotechniczne napinacze pasów..? Czy tylko na skośny rynek..?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=yN3NWeJQ0qY&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=yN3NWeJQ ... re=related</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Ms9yCTeSX34&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=Ms9yCTeS ... re=related</a><!-- m -->
Jak te w reklamie sprzed niemal 20 lat.
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Clio - też się zastanawiałem - może to jaki ichni diler. To skośnooka reklama Hondy "Kriokaraa" - cokolwiek to znaczy..
Ścigany też reklamował Legenda
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=GMQ9lkf_FNA&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=GMQ9lkf_ ... re=related</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=PAkTmba85Q4&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=PAkTmba8 ... re=related</a><!-- m -->
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Peter napisał(a):Ja rozkrecilem do golej blachy dwa Legendy: 1991 i 1995 ( wersja France )i tam takie napinacze byly, zatem zakladam, ze to standard zarówno EDM jak i JDM.
BTW: Honda CLIO, o co kaman? hock:
Pirotechniczne napinacze to standart prawdopodobnie we wszystkich wersjach. Prawdopodobnie bo nie mam pewności co do wersji z samego początku roku 91'.
Tak, CLIO to japońcky diler Hondy, który wydawał własne broszury i organizował SPOTY reklamowe.
v6
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
baltom napisał(a):Legend95 napisał(a):Pirotechniczne napinacze to standart prawdopodobnie we wszystkich wersjach. Prawdopodobnie bo nie mam pewności co do wersji z samego początku roku 91'
Owe stwierdzenie Acury też się dotyczy mam nadzieję? Czy nic nie wiadomo na ten temat ?-Bo sprawdzać ani przekonywać się na własnej skórze to bym raczej nie wolał.
Acury to również dotyczy. Na rynki USA i Kanady szybciej montowano poduchę pasażera - hoopla mają na punkcie bezpieczeństwa
v6
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Widziałem tylko jeden filmik z crashtestem G2 w warunkach USA czyli jebudubu w betonową ścianę centralnie
Nie wyglądało to źle. Mimo wszystko oby .... nie.
v6
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Na chłopskie oko to trzecia generacja, wbrew pozorom bardziej masywna gnie się mocniej.
Dla porównania:
III gen: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=44GZNybwzi4">http://www.youtube.com/watch?v=44GZNybwzi4</a><!-- m -->
II gen: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Ms9yCTeSX34&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=Ms9yCTeS ... re=related</a><!-- m -->
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Przypuszczam, że testy odbywały się w innych warunkach a te ściśle zależą od organizacji przeprowadzającej testy zderzeniowe. Inne prędkości, inne ściany czy inne przesunięcie. Zauważ, że G2 rozbijają centralnie, a G3 z przesunięciem i tym samym G3 gnie się mocniej dlatego, że energia uderzenia skupia się jednostronnie.
v6