Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
napinacze pasów?
#1
Czy każdy legend posiada pirotechniczne napinacze pasów..? Czy tylko na skośny rynek..?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=yN3NWeJQ0qY&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=yN3NWeJQ ... re=related</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Ms9yCTeSX34&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=Ms9yCTeS ... re=related</a><!-- m -->
Jak te w reklamie sprzed niemal 20 lat.
Odpowiedz
#2
Ja rozkrecilem do golej blachy dwa Legendy: 1991 i 1995 ( wersja France )i tam takie napinacze byly, zatem zakladam, ze to standard zarówno EDM jak i JDM.
BTW: Honda CLIO, o co kaman? Zdezorientowanyhock:
Odpowiedz
#3
Clio - też się zastanawiałem - może to jaki ichni diler. To skośnooka reklama Hondy "Kriokaraa" - cokolwiek to znaczy..
Ścigany też reklamował Legenda
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=GMQ9lkf_FNA&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=GMQ9lkf_ ... re=related</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=PAkTmba85Q4&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=PAkTmba8 ... re=related</a><!-- m -->
Odpowiedz
#4
Peter napisał(a):Ja rozkrecilem do golej blachy dwa Legendy: 1991 i 1995 ( wersja France )i tam takie napinacze byly, zatem zakladam, ze to standard zarówno EDM jak i JDM.
BTW: Honda CLIO, o co kaman? Zdezorientowanyhock:

Pirotechniczne napinacze to standart prawdopodobnie we wszystkich wersjach. Prawdopodobnie bo nie mam pewności co do wersji z samego początku roku 91'.

Tak, CLIO to japońcky diler Hondy, który wydawał własne broszury i organizował SPOTY reklamowe.
v6
Odpowiedz
#5
Legend95 napisał(a):Pirotechniczne napinacze to standart prawdopodobnie we wszystkich wersjach. Prawdopodobnie bo nie mam pewności co do wersji z samego początku roku 91'

Owe stwierdzenie Acury też się dotyczy mam nadzieję? Czy nic nie wiadomo na ten temat ?-Bo sprawdzać ani przekonywać się na własnej skórze to bym raczej nie wolał.
Odpowiedz
#6
baltom napisał(a):
Legend95 napisał(a):Pirotechniczne napinacze to standart prawdopodobnie we wszystkich wersjach. Prawdopodobnie bo nie mam pewności co do wersji z samego początku roku 91'

Owe stwierdzenie Acury też się dotyczy mam nadzieję? Czy nic nie wiadomo na ten temat ?-Bo sprawdzać ani przekonywać się na własnej skórze to bym raczej nie wolał.

Acury to również dotyczy. Na rynki USA i Kanady szybciej montowano poduchę pasażera - hoopla mają na punkcie bezpieczeństwa Oczko
v6
Odpowiedz
#7
Dobrze wiedzieć Uśmiech
Podsumowując temat; testy zderzeniowe robione przy 50 km/h a tu nawet przednia szyba nie wybita, maska ledwo zgnieciona - wysiadasz i idziesz na autobus- chyba, że masz blisko do domu to może dojedziesz.
Odpowiedz
#8
Widziałem tylko jeden filmik z crashtestem G2 w warunkach USA czyli jebudubu w betonową ścianę centralnie Oczko
Nie wyglądało to źle. Mimo wszystko oby .... nie.
v6
Odpowiedz
#9
Na chłopskie oko to trzecia generacja, wbrew pozorom bardziej masywna gnie się mocniej.
Dla porównania:
III gen: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=44GZNybwzi4">http://www.youtube.com/watch?v=44GZNybwzi4</a><!-- m -->
II gen: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Ms9yCTeSX34&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=Ms9yCTeS ... re=related</a><!-- m -->
Odpowiedz
#10
Przypuszczam, że testy odbywały się w innych warunkach a te ściśle zależą od organizacji przeprowadzającej testy zderzeniowe. Inne prędkości, inne ściany czy inne przesunięcie. Zauważ, że G2 rozbijają centralnie, a G3 z przesunięciem i tym samym G3 gnie się mocniej dlatego, że energia uderzenia skupia się jednostronnie.
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości