08-26-2017, 22:47
Ledwie uporałem się z jednym wyciekiem oleju, od strony rozrządu (okazało się, że uszczelnienie śruby mocującej półpanewkę nie pomogło, a winowajcą była uszczelka w pompie oleju; po jej wymianie wreszcie sucho), a tu już nowy kłopot.
Tym razem pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i nie jest to nieszczelna miska olejowa, bo ta już była zdejmowana i uszczelniana, ale nie pomogło.
Załączam zdjęcia, które udało mi się zrobić po wczołganiu pod auto w garażu, więc nie są szczególne.
Na zdjęciu nr 1 widać zaolejoną osłonę tarczy napędowej AT. Zdjęcie nr 2 pokazuje, że zapocenie jest także na wyższej części AT. Zdjęcie nr 3, to widok z tyłu.
Może ktoś spotkał się z takim problemem. Może to nic poważnego, a może uszczelniacz wału od strony skrzyni, czyli wyciąganie skrzyni do wymiany.
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, ewentualnie wiedzę o cenach robocizny za wyjęcie AT, to będę wdzięczny.
Tym razem pomiędzy silnikiem, a skrzynią biegów i nie jest to nieszczelna miska olejowa, bo ta już była zdejmowana i uszczelniana, ale nie pomogło.
Załączam zdjęcia, które udało mi się zrobić po wczołganiu pod auto w garażu, więc nie są szczególne.
Na zdjęciu nr 1 widać zaolejoną osłonę tarczy napędowej AT. Zdjęcie nr 2 pokazuje, że zapocenie jest także na wyższej części AT. Zdjęcie nr 3, to widok z tyłu.
Może ktoś spotkał się z takim problemem. Może to nic poważnego, a może uszczelniacz wału od strony skrzyni, czyli wyciąganie skrzyni do wymiany.
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, ewentualnie wiedzę o cenach robocizny za wyjęcie AT, to będę wdzięczny.