Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z LPG
#11
Ja też potwierdzam,miałem to samo,w moim przypadku uszkodzona była fajka od cewki,szarpało na LPG strasznie,jako ciekawostkę dodam że na tym cylindrze świeca miała na ceramice czarną pionową kreskę,jest to objaw wypadania zapłonu.Cewki nie znalazłem bo mam na 3 piny,ale fajkę od cewki zaizolowałem taśmą ,i objaw szarpania znikł,nadal szukam jednak używanej cewki,bo taśma to druciarstwo.
Odpowiedz
#12
Byłem u kolejnego gazownika, nie uważam że jest dobry ale został mi polecony. Podłączył komputer i zaczął sprawdzanie od wyłączania wtryskiwaczy (tak mi się wydaje). Najpierw po jednej później odłączal po 2 w różnych połączeniach od 1 do 6. Kolejnie przyjechaliśmy się na test i sprawdziliśmy pod obciążeniem. Stwierdził że doładowanie przy obciazaniu jest bodajze 0.8 bara a przy małym obciążeniu 1.1 a te doładowanie z kolei jest graniczne wiec jak jade delikatnie to powiedział że nie mam dlatego szarpania. W związku z czym do wymiany jest reduktor, przy czym poinformował mnie że mam dwa reduktory w swojej instalacji, ale można to przerobić na jeden. Koszt wymiany reduktora to 500 zl. Powiem szczerze że na mechanice znam się aż nadto ale na gazie nie do końca już kumam wiec nie wiem co tu jest prawda, poza tym nie sprawdzimy sprawności reduktora przecież od tak.

Panowie to jak to juz jest? Bo kolejny dąb scisnal kase a nic z tego nie wynika.
No i jeśli to któras z cewek to jak je sprawdzic wzgledem gazu?

Dzięki za info.
Odpowiedz
#13
On mowi o cisnieniu gazu w instalacji w fazie lotnej, 0.8 bara to jest za duzy spadek, reduktor do wymiany, bo albo slaby albo zle dobrany. Dwa nie sa konieczne, ja mam gaz na jednym i nie ma problemow, wczesniej tez gonilem na jednym Scorpionie, ktory ma zle opinie w srodowisku,a wcale nie notowal takich spadkow cisnienia przy pelnym bucie. Najzdrowsze cisnienie dla calej instalacji to wlasnie 1.1 bar, tylko musi sie ono utrzymywac w calym zakresie obciazen silnika,a twoj spadek to jest 0.3, co stanowi ponad 20% - zdecydowanie za duzo.
Odpowiedz
#14
No i dochodzimy do jakiegoś konsensusu. Pytanie jeszcze jaki to ma być reduktor? Z czystej ciekawości mnie interesuje. Czy jest np. może taki co byłby zdatny na stronie www.jacus.pl móglby ktos zerknac? Jeszcze raz przypomnę mam instalację gazową firmy BRC z 2007 roku, jednak interesuje mnie reduktor taki, aby pasował do całości i wyrabiał pod obciążeniem (niekoniecznie firmy BRC). Dzięki za wskazanie.
Odpowiedz
#15
Nie jestem w 100% pewien,ale wydaje mi sie,ze zalozyli mi takiego STAG-a:
https://jacus.pl/reduktor-ac-stag-r01-250km-p-761.html
Sprawdze w papierach i potwierdze. Istotne jest tez,zeby doprowadzenie do reduktora mialo odpowiednia srednice, bo w przeciwnym razie nawet najlepszy reduktor nic nie da. Wiem,ze u mnie nie ma przewodow miedzianych, tylko jakies fifarafa przewody z tworzywa o mniejszej chropowatosci wewnatrz i podobno zwiekszonej przepustowosci.
Odpowiedz
#16
Rozumiem, to daj znać czy to taki reduktor i na jakich przewodach jest założony.

Czyli rozumiem że u Ciebie hula teraz auto Tak? I masz tylko jeden reduktor?
Odpowiedz
#17
W przedlifcie mialem jeden, w obecnym polifcie mam jeden i smiga bez zarzutu. Ja z zasady jezdze na emeryta, ale jak trzeba sie rozpedzic na autostradzie lub wyprzedzic nie ma z tym problemu. Sprawdze w papierach ten model i napisze co mi tam wpakowali.
Odpowiedz
#18
Sprawdzilem na szybko i potwierdzam,ze mam ten ACR01 250 KM, wtryski Barracuda i jak na razie to dziala to bardzo fajnie. Instalacja jest swieza, wiec to tez pewnie ma wplyw, zreszta i tak musze na regulacje skoczyc profilaktycznie,ale nie mam zadnych anomalii, szarpan,jedyne co mi sie niedawno przydazylo w duzym upale, to taki dziwny spadek obrotow jak dojezdzalem do skrzyzowania, tak jakby wskazowka na chwile zanurkowala(tak jakby gasl silnik) ale zaraz sie dzwignela i nie bylo potem problemow. Z tego powodu wlasnie chce wymienic filtry i wyregulowac(sam nie moge, bo mam nadal gwarancje).
Bierz poprawke na to,ze ja hondy nie katuje,wiec tak naprawde nie wiem jakby sie to sprawdzalo, gdybym na kazdym biegu krecil do 5 tys obr.
Natomiast spalanie mam prawie takie jak w starej KA9,ale to juz kwestia stylu jazdy i korkow w KRK. Zreszta nawet jak mialem benzyne, to tylko raz udalo mi sie zejsc ponizej 10 litrow w trybie powiedzmy drogi krajowej(od 70 km/h do 100km/h). Na gazie minimum to 11.5 litrow przy bardzo spokojnej jezdzie, w miescie minimum 16 litrow wzwyz.
Odpowiedz
#19
Po jakims czasie, odkad ostatnio pisalem nie zrobilem z instalacja gazowa jeszcze nic, jednak od ostatniego postu do teraz minelo nie cale 2 miesiace, a w ostatnich dniach zauwazylem znowu poprawe - jesli mozna to poprawa nazwac. Generalnie teraz jadac na gazie czasami mi sie przytnie reduktor (?), a czasami pusci jakby mial dobre doladowanie i auto przyspiesza tak jak trzeba.

Czy mimo wszystko reduktor szwankuje i trzeba bedzie raczej go wymienic?
Czy moze jednak to niekoniecznie reduktor?

Na logike biorac reduktor w pelni sie moze nie zepsuje ale bedzie czesciej sie zacinal: TAK czy NIE?
Dajcie znac co uwazacie... Duży uśmiech
Odpowiedz
#20
K O N T Y N U A C J A
T E M A T U
-------------------------->
http://honda-legend.pl/showthread.php?tid=4535
-------------------------->
ZAPRASZAM!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości