Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulacja zaworów.
#21
(09-06-2017, 15:39 )Putynek napisał(a): Ale czy ta operacja w v6 jest tak skomplikowana,  że różnica między ustawieniem w zwykłym 4 cylidrowcu a V6 wynosi 1000 zł? :-)
A tak na marginesie koledzy którzy ustawili samodzielnie zawory : jakieś wskazówki i dobre rady  z tym związane może macie?

Regulacja luzu jest tak samo prosta jak w każdym innym silniku - kilka dźwiginek więcej.
Trzeba robić zgodnie ze sztuką - zimny silnik, nie wytarte lub skorodowane paski na szczelinomierzu.
Wszystkie parametry znajdziesz w manualu.
Uważam, że regulacja co 10 000 km nawet na gazie to lekka przesada.
Odpowiedz
#22
przejechałem na lpg już około 120kkm, luzy reguluję co 40-45kkm, też nie ma problemów (odpukać)
Odpowiedz
#23
(09-06-2017, 18:01 )Szczebiot napisał(a): Poznałem gościa który jezdzi Odyssejem i mówi że w swoim j35 kasuje luzy zaworowe tak czesto jak wymienia olej, spowodowane jest to niby Lpg które strasznie męczy ten silnik. Ale już 100k nim zrobił bez żadnych awarii.
Wiec samo kasowanie nie może być ani trudne ani jakoś specjalnie drogie.

To po co mu lpg skoro wali kase na regulacje zaworow co 10000 km. Mysle, ze tak 25-30 km wystarczy. Ja swojego Acorda regulowalem co 25 i trzeba przyznac ze czasem po tych 25 juz bylo czuc po samochodzie, ze trzeba regulowac. Accord stawal sie bardziej zamulony w dolnym zakresie obrotow. Po regulacji objawy zamulenia ustepowaly.
Odpowiedz
#24
Cześć, pilny dosyć temat.
Czy ktoś mógłby spojrzeć w servicemanuala i podać parametry regulacji zaworów? Gdzieś mi wsiąkła płyta a wstawiam dzisiaj auto na regulację i miałem wziąć ze sobą zakresy.
Odpowiedz
#25
Luz zaworowy  


Ssanie:  

0,20−0,24 mm  


Wydech:  

0,28−0,32 mm
Odpowiedz
#26
Dziękówa Uśmiech
Odpowiedz
#27
Tak zapytam. Regulacja jest przy pomocy śrubek, płytek, szklanek ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości