Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Demontaż podłokietnika ka7
#1
Demontaż wkladu podłokietnika o to dokładnie mi chodzi, ktoś coś może majstrował? Bo jako szczęśliwy nabywca wkładu z cup-holderem chciałbym go zamontować a nie mam pojęcia jak się do tego zabrać... za nic w świecie niechce wyjść i jak bum cyk-cyk trzeba zdemontować całe to ujstrojstwo a nie chcę nic połamać.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#2
nie mam pojecia jak to zrobic ale mozesz mi odsprzedac !!!! Uśmiech
Odpowiedz
#3
Frajcik Szczęśliwy nie ma opcji, szukałem odkąd mam ka7 Szczęśliwy
Bambosz wysłał mi już zdjęcia jak to jest mocowane w środku, tj. W tunelu. Może jutro się za to zabiore Szczęśliwy

Btw. Ten cupholder to rzecz pierwszej potrzeby, strasznie mi tego brakuje.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#4
Też kiedyś miałem Uśmiech
Jak się później okazało przy manualnej skrzyni jego użytkowanie jest niemożliwe Duży uśmiech
Odpowiedz
#5
Maciej, o tym felerze przeczytałem na formu acury :-P aż dziwne że tego jakoś Japończycy nie rozwiazali.

Ale i tak jest dużo dupsów którymi chciałbym w przyszłości doposażyć auto, bo póki co ma dożywocie.

Update

Podłokietnik zamontowany ? teraz mam wnętrze "two tone color" o dziwo nawet to wygląda, zrezygnowałem z rozbierania tunelu, skończyło się na rozkreceniu samej pokrywki w sumie 10 śrubek (6srub na spodzie i 4 z zawiasów) i 10minut zabawy. Cup holder śmiga jak szatan.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#6
to niedobrze!!!!! pokaz zdjecia Uśmiech
Odpowiedz
#7
        tak to wyszło, kolor zupełnie z innej beczki, ale działa i to najważniejsze, trzeba go tylko wypucować ?
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#8
(10-02-2017, 23:01 )Szczebiot napisał(a): tak to wyszło, kolor zupełnie z innej beczki, ale działa i to najważniejsze, trzeba go tylko wypucować ?
Gratuluję nabytku - mam taki sam i właśnie się dowiedziałem, że to poszukiwany rarytas, a ja naiwny uznałem, że każda Legenda tak miała...

A te ubytki to raczej tylko zamalować na nowo przy renowacji skóry, to się wyciera w tych samych miejscach od trzymania łokcia w czasie jazdy.
Acura Legend 1995 32oo cc
Honda Accord 1991 2ooo cc
Polski Fiat 125p 1968 13oo cc
Opel Olympia-Rekord B 1966 17oo cc
Cadillac series62 1954 54oo cc

Odpowiedz
#9
Wszystko w swoim czasie, póki co odkryłem że ergonomia podłokietnika jest conajmniej "srednia" w przypadku parkowania i machania d i r , kubek przeszkadza jak cholera, trzeba dziwnie rękę wykrzywiać.

Ale w czasie jazdy jest super, prócz momentu w którym chcemy zmienić nastawienia grzania tyłka Szczęśliwy co skutecznie jest uniemożliwienie.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości