Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Progi
#11
Aż z ciekawości zdjąłem osłony progów. Ani grama rdzy:-)
CA5-BB3-CG4-BB3-CG8-EJ9-KB1
Odpowiedz
#12
Zdjalem dzis te nakladke z progu z lewej strony i oslony podlogi
Pod nakladka rdzy brak ale z kanału już to tak fajnie nie wygląda
Zaczynam walkę z rudzielcem
Odpowiedz
#13
Musiałem trafić dobry egzemplarz. Gość który robił mi konserwację twierdził, że dawno nie widział Hondy w tak dobrym stanie . Praktycznie zero korozji.
CA5-BB3-CG4-BB3-CG8-EJ9-KB1
Odpowiedz
#14
auto są konserwowane fabrycznie przez roboty na taśmie więc tu raczej wszystko będzie prawie takie same. Istotne to gdzie i po czym auto jeździ. W moim przypadku rudą w głównej mierze spowodował brud, błoto, które skutecznie trzymało wilgoć w progu, a konserwację wypłukiwało intensywniej niż sama woda.
v6
Odpowiedz
#15
(10-17-2017, 7:04 )Legend95 napisał(a): auto są konserwowane fabrycznie przez roboty na taśmie więc tu raczej wszystko będzie prawie takie same. Istotne to gdzie i po czym auto jeździ. W moim przypadku rudą w głównej mierze spowodował brud, błoto, które skutecznie trzymało wilgoć w progu, a konserwację wypłukiwało intensywniej niż sama woda.

No tak ,ale konserwacji na progu nie widziałem zbytnio... lakier i tyle. Do mnie profilaktycznie poszło w progi do środka i na zewnątrz baranek. Wszystko na środkach Valvoline. Całą podłogę, maskę, klapę tylną, drzwi od środka też zrobiłem. Spokój na parę lat...:-)
CA5-BB3-CG4-BB3-CG8-EJ9-KB1
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości