Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Luźne teoretyczne dywagacje techniczno-fantastyczne o c32a
#12
Informacje na ten temat ograniczają się do:

silnik TYPE II
Silnik TYPE II oparty jest na konwencjonalnym silniku o pojemności 3,2 litra V,
(1) Optymalne dostrojenie średnicy otworu i długości kolektora dolotowego
(2) Rozszerzenie średnicy zaworu wlotowego
(3) test profilu krzywki, zmiana wlotowy i zawór wylotowy czasu i wysokiego podnoszenia zaworu
(4) Rozbudowa średnicy i zmiana kształtu kolektora wydechowego
(5) Rozszerzenie średnicy rury wydechowej
(6) Rozszerzenie średnicy katalizatora
(7) Zmniejszenie oporu wydechowego przez strojenie tłumika

Źródło:
http://www.honda.co.jp/factbook/auto/LEG...002.html#1

Czyli wychodzi że kolektor type 2 ma poprostu inny przekrój i długości...
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Luźne teoretyczne dywagacje techniczno-fantastyczne o c32a - przez Szczebiot - 10-12-2017, 1:17

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości