10-12-2017, 1:17
Informacje na ten temat ograniczają się do:
silnik TYPE II
Silnik TYPE II oparty jest na konwencjonalnym silniku o pojemności 3,2 litra V,
(1) Optymalne dostrojenie średnicy otworu i długości kolektora dolotowego
(2) Rozszerzenie średnicy zaworu wlotowego
(3) test profilu krzywki, zmiana wlotowy i zawór wylotowy czasu i wysokiego podnoszenia zaworu
(4) Rozbudowa średnicy i zmiana kształtu kolektora wydechowego
(5) Rozszerzenie średnicy rury wydechowej
(6) Rozszerzenie średnicy katalizatora
(7) Zmniejszenie oporu wydechowego przez strojenie tłumika
Źródło:
http://www.honda.co.jp/factbook/auto/LEG...002.html#1
Czyli wychodzi że kolektor type 2 ma poprostu inny przekrój i długości...
silnik TYPE II
Silnik TYPE II oparty jest na konwencjonalnym silniku o pojemności 3,2 litra V,
(1) Optymalne dostrojenie średnicy otworu i długości kolektora dolotowego
(2) Rozszerzenie średnicy zaworu wlotowego
(3) test profilu krzywki, zmiana wlotowy i zawór wylotowy czasu i wysokiego podnoszenia zaworu
(4) Rozbudowa średnicy i zmiana kształtu kolektora wydechowego
(5) Rozszerzenie średnicy rury wydechowej
(6) Rozszerzenie średnicy katalizatora
(7) Zmniejszenie oporu wydechowego przez strojenie tłumika
Źródło:
http://www.honda.co.jp/factbook/auto/LEG...002.html#1
Czyli wychodzi że kolektor type 2 ma poprostu inny przekrój i długości...