11-13-2017, 23:03
Hej, hej
- Tak silnik będzie p&p (arcadia ma jednak wiecej mocy wg. Instrukcji) jednak miodu nie będzie, zapewne wyjdzie kilka kwiatków jak:
koło pasowe, że dyfry cieczą, kruciec z tyłku silnika od chłodziwa rozpadł się w palcach itp.
Na końcu okaże się że poduszki silnika już też wymagają wymiany
- Zacznij zdecydowanie od opisania wiązek, wtyczek etc.
Zrób serwis nowego silnika, rozrząd, czyszczenie egr i jego rurek, przegląd kolektora dolotowego (kupa szlamu z egr się tam może zebrać) świeczki, oliwa w dyfrach, sprawdź pompę wspomagania.
- Silnik wsadzaj od góry
- Zrób serwis olejowy skrzyni i tak będziesz musiał olej zleci prawie cały bo układ jest wpięty w chłodnice.
- Olej w sercu taki jak w instrukcji 5w30, 5w40, 10w40 (osobiście latam na valvoline maxlife i jest gitara, ubytków prawie zero, choć z początku zjadła trochę na dotarciu)
- Do skrzyni tylko i wyłączenie orginalny olej Hondy Atf dw1 (zamiennik z1) warto zrobić płukanie i wymienić filtr (koledzy z forum pomogą w jego zdobyciu)
Masz pewność że nowy silnik nie dmuchnie zaraz uszczelki? Ka7/8 robi to każdemu, pytanie tylko kiedy
To tak po krótce
- Tak silnik będzie p&p (arcadia ma jednak wiecej mocy wg. Instrukcji) jednak miodu nie będzie, zapewne wyjdzie kilka kwiatków jak:
koło pasowe, że dyfry cieczą, kruciec z tyłku silnika od chłodziwa rozpadł się w palcach itp.
Na końcu okaże się że poduszki silnika już też wymagają wymiany
- Zacznij zdecydowanie od opisania wiązek, wtyczek etc.
Zrób serwis nowego silnika, rozrząd, czyszczenie egr i jego rurek, przegląd kolektora dolotowego (kupa szlamu z egr się tam może zebrać) świeczki, oliwa w dyfrach, sprawdź pompę wspomagania.
- Silnik wsadzaj od góry
- Zrób serwis olejowy skrzyni i tak będziesz musiał olej zleci prawie cały bo układ jest wpięty w chłodnice.
- Olej w sercu taki jak w instrukcji 5w30, 5w40, 10w40 (osobiście latam na valvoline maxlife i jest gitara, ubytków prawie zero, choć z początku zjadła trochę na dotarciu)
- Do skrzyni tylko i wyłączenie orginalny olej Hondy Atf dw1 (zamiennik z1) warto zrobić płukanie i wymienić filtr (koledzy z forum pomogą w jego zdobyciu)
Masz pewność że nowy silnik nie dmuchnie zaraz uszczelki? Ka7/8 robi to każdemu, pytanie tylko kiedy
To tak po krótce