Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
szarpanie przy ok. 120 km/h
#1
Koledzy muszę znowu skorzystać z Waszej wiedzy a mianowicie mam do rozwiązania problem z szarpaniem przy prędkości ok. 120 km/h a co ważniejsze przy obrotach w okolicy 4 tyś. Szarpanie pojawia się przy utrzymywaniu stałej prędkości na obrotomierzu wskazówka lekko spada i zaraz wraca na swoje swój poziom.  Wygląda to tak jakby następowała zmiana biegu ale przecież to nie następuje przy takich obrotach. Przy przyspieszaniu w tym przedziale prędkości szarpania nie ma wcale. Czy ktoś z Was miał w swoim aucie coś podobnego ?
Odpowiedz
#2
W trybie manualnym skrzyni też to występuje?
Odpowiedz
#3
(11-21-2017, 9:31 )strugar napisał(a): W trybie manualnym skrzyni też to występuje?

nie sprawdziłem jeszcze w manualnym trybie, masz może jakieś podejrzenia ?
Odpowiedz
#4
Nic konkretnego, ale jak w manualu nie będzie się to pojawiało to by wskazywało na problem ze skrzynią. Choć nie wiem które elementy przestają być aktywne, a które się aktywują w trybie manual.
Odpowiedz
#5
Moze to trywialne pytanie ale kiedy miales zmieniany olej w skrzyni ? I jaki byl zalany ? Ile masz przebiegu ?
Odpowiedz
#6
(11-23-2017, 16:22 )NethroN napisał(a): Moze to trywialne pytanie ale kiedy miales zmieniany olej w skrzyni ? I jaki byl zalany ? Ile masz przebiegu ?

Olej w skrzyni wymieniany był przy 90 tyś. (wpis w książce serwisowej) obecnie jest 150 tyś. przebiegu przy założeniu, że faktycznie był wymieniany Uśmiech

Chyba jednak będę musiał wymienić na wszelki wypadek, do takiego zabiegu to chyba ASO nie będzie potrzebne, czy może się mylę ?
Odpowiedz
#7
Sprawdz olej na bagnecie moze byc go mało ?
Odpowiedz
#8
(11-24-2017, 1:20 )robo napisał(a):
(11-23-2017, 16:22 )NethroN napisał(a): Moze to trywialne pytanie ale kiedy miales zmieniany olej w skrzyni ? I jaki byl zalany ? Ile masz przebiegu ?

Olej w skrzyni wymieniany był przy 90 tyś. (wpis w książce serwisowej) obecnie jest 150 tyś. przebiegu przy założeniu, że faktycznie był wymieniany Uśmiech

Chyba jednak będę musiał wymienić na wszelki wypadek, do takiego zabiegu to chyba ASO nie będzie potrzebne, czy może się mylę ?

Zawsze warto wymienić ATF w nowo zakupionym aucie, szczególnie gdy nie ma 100% pewności co było robione.
Od takich kwestii należy zacząć diagnozę-oczywiście tylko oryginalny ATF.
Odpowiedz
#9
(11-24-2017, 1:48 )Peter napisał(a):
(11-24-2017, 1:20 )robo napisał(a):
(11-23-2017, 16:22 )NethroN napisał(a): Moze to trywialne pytanie ale kiedy miales zmieniany olej w skrzyni ? I jaki byl zalany ? Ile masz przebiegu ?

Olej w skrzyni wymieniany był przy 90 tyś. (wpis w książce serwisowej) obecnie jest 150 tyś. przebiegu przy założeniu, że faktycznie był wymieniany Uśmiech

Chyba jednak będę musiał wymienić na wszelki wypadek, do takiego zabiegu to chyba ASO nie będzie potrzebne, czy może się mylę ?

Zawsze warto wymienić ATF w nowo zakupionym aucie, szczególnie gdy nie ma 100% pewności co było robione.
Od takich kwestii należy zacząć diagnozę-oczywiście tylko oryginalny ATF.

Dzięki za radę tak właśnie zrobię czyli wymiana oleju w skrzyni i tylnym moście.
Odpowiedz
#10
(11-24-2017, 1:41 )dariusz2880 napisał(a): Sprawdz olej na bagnecie moze byc go mało ?

poziom jest ok, ale zrobię wymianę oleju jak pisałem powyżej
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości