11-03-2009, 7:59
Peter wykres mam ale nie pokaze bo jest tragiczny,auta nie dalo sie wystroic na tyle zeby wykres byl prosty,przyczyna? brak kolektora wydechowego 4-2-1 no i wolny uklad wydechowy na seryjnej srednicy rur ktory ogranicza mi caly potencjal silnika d15b2 seryjnie legitymujacego sie moca 90 koni na 2 wtryskiwaczach,u mnie zastapilem 2 wtryski wielopunktowym wtryskiem paliwa od silnika d16z2 oraz komputerem z tegoz silnika,do tego doszedl Cai pod zderzak i moc po schamowaniu wyszla 113,5km i 139.9nm gdzie seria 1.5 miala 119nm i 90km. no do tego dojdzie wydech 2,5cala albo 2,25 z kwasa i ostry walek by gms. licze ze po wydechu,i walku i strojeniu wstrzele sie w okolice 140-150km. komp modzilismy i stroilismy pare godz niestety bezskutecznie,wykres dawalo sie naprostowac ale kosztem straty mocy i momentu obrotowego w granicach 7km i 20nm co przy moim silniku to dosyc spora i odczowalna roznica. wiec auto bez strojenia i jakiejkolwiek ingerencji w ecu legitymuje sie 113koniami po wrzuceniu tylko cai wolnym wydechu na bodajze 38-40mm srednicy wewnetrznej i wielopunktowemu wtryskowi paliwa.
Legend: co do gazu to nigdy nie lubilem samochodow na gazie,a zwalaszcza japonczykow
a to ilu kupuje taki filtr za pare stow to juz nie zalezy ode mnie a wlasciwie od profesjonalnego podejscia do sprawy i grubosci portfela.a o to nie latwo w dzisiejszych czasach
Legend: co do gazu to nigdy nie lubilem samochodow na gazie,a zwalaszcza japonczykow
a to ilu kupuje taki filtr za pare stow to juz nie zalezy ode mnie a wlasciwie od profesjonalnego podejscia do sprawy i grubosci portfela.a o to nie latwo w dzisiejszych czasach