11-15-2009, 6:41
Ciesze się, że Wam się podoba, nie ukrywam, radości z komentarzy bo robota pochłonęła mi sporo czasu i "nerwów".
Baltom podstawowe koszta to:
1)soczewki bixenon - od 150pln używki.
2)zestaw xenon pod d2s z przetwornicami slim - 450pln
3)silikony, śrubki, kleje, tarczki do dremla ok 100pln.
4)plastik do formowania, mbr ok 50pln.
i reszta to prąd i czas własny. Nie ma aż takiego dramatu, najgorszy jest ten pierwszy raz teraz już wiem na co zwracać uwagę i już wiem, że następny set pójdzie łatwiej i szybciej.
Victor jeśli nie chcesz iść w koszta to bihalogen, światło otrzymasz 100x lepsze niż w lampach JDm ustawionych na nieoślepianie. A potem kupujesz zestaw z żarnikiem pod H7 i cieszysz się zenonem Zaleta to łatwość demontażu, masz przegląd to wkładasz H7 i z dyni
Zauważ, że często samochody z xenonami fabrycznymi również mają linie na reflektorze. W tym przypadku po polerca klosza nie ma to żadnego znaczenia. Nie wpływa w żaden sposób na wiązkę światła. Spolerowałem tylko HB4, linie na lampie zostawiłem bo komponują się z postojówką i zupełnie nie szkodzą. Co ciekawe, gdzieś podczas prac zrobiłem próbę z żebrowanym kloszem EDM i na upartego dałoby się tak jeździć. Odcięcie światła ma delikatnie rozmazane linie, ale nie rozprasza mocno światła.
Mikołaj, jak umiesz utrzymać i posłużyć się kleszczami i śrubokrętem to dałbyś radę
foto w nocy zrobię wkrótce, specjalnie jechałem nieoświetlonymi traktami i jestem super zadowolony.
taka historyjka jeszcze. Chciałem ustawić światła na SKP to mi facet zrobił odę do xenonów i mi ich nie wyregulował... nor auto załatwiło sprawę, 19pln i mam pewność, że jest git!
Baltom podstawowe koszta to:
1)soczewki bixenon - od 150pln używki.
2)zestaw xenon pod d2s z przetwornicami slim - 450pln
3)silikony, śrubki, kleje, tarczki do dremla ok 100pln.
4)plastik do formowania, mbr ok 50pln.
i reszta to prąd i czas własny. Nie ma aż takiego dramatu, najgorszy jest ten pierwszy raz teraz już wiem na co zwracać uwagę i już wiem, że następny set pójdzie łatwiej i szybciej.
Victor jeśli nie chcesz iść w koszta to bihalogen, światło otrzymasz 100x lepsze niż w lampach JDm ustawionych na nieoślepianie. A potem kupujesz zestaw z żarnikiem pod H7 i cieszysz się zenonem Zaleta to łatwość demontażu, masz przegląd to wkładasz H7 i z dyni
Zauważ, że często samochody z xenonami fabrycznymi również mają linie na reflektorze. W tym przypadku po polerca klosza nie ma to żadnego znaczenia. Nie wpływa w żaden sposób na wiązkę światła. Spolerowałem tylko HB4, linie na lampie zostawiłem bo komponują się z postojówką i zupełnie nie szkodzą. Co ciekawe, gdzieś podczas prac zrobiłem próbę z żebrowanym kloszem EDM i na upartego dałoby się tak jeździć. Odcięcie światła ma delikatnie rozmazane linie, ale nie rozprasza mocno światła.
Mikołaj, jak umiesz utrzymać i posłużyć się kleszczami i śrubokrętem to dałbyś radę
foto w nocy zrobię wkrótce, specjalnie jechałem nieoświetlonymi traktami i jestem super zadowolony.
taka historyjka jeszcze. Chciałem ustawić światła na SKP to mi facet zrobił odę do xenonów i mi ich nie wyregulował... nor auto załatwiło sprawę, 19pln i mam pewność, że jest git!
v6