Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
interfejs diagnostyczny
#1
Znalazłem coś takiego i w związku z tym mam pytanie do kolegów czy to jest coś warte ?

http://allegro.pl/sdprog-interfejs-diagn...58766.html

w zestawie z polskojęzycznym oprogramowaniem, czytałem też o HDS do hondy ale jest chyba tylko w wersji na windows xp
A planowane wykorzystanie ? tak żeby była możliwość podstawowej diagnostyki wraz z kasowaniem błędów.
Czy legenda pracuje w zgodzie z protokołem OBD2 ?
Odpowiedz
#2
Do podstawowej diagnostyki OBD wystarczy.
Nie zrobisz tym żadnej kalibracji, nie sprawdzisz systemów i układów poza silnikiem i zasileniem.
Tylko podstawowe parametry.
Faktycznie HDS chodzi na XP i to najlepiej na złączu szeregowym.
Odpowiedz
#3
(01-09-2018, 6:29 )Peter napisał(a): Do podstawowej diagnostyki OBD wystarczy.
Nie zrobisz tym żadnej kalibracji, nie sprawdzisz systemów i układów poza silnikiem i zasileniem.
Tylko podstawowe parametry.
Faktycznie HDS chodzi na XP i to najlepiej na złączu szeregowym.

dzięki za odpowiedź, cena jest atrakcyjna.
A uda mi się skasować "check system" (unoszenie klapy) ?
Odpowiedz
#4
Ja mam ale ta wtyczkę na bluetooth i program torq pro. Błędy można kasować ale tylko te związane z check engine
Odpowiedz
#5
(01-09-2018, 6:38 )robo napisał(a):
(01-09-2018, 6:29 )Peter napisał(a): Do podstawowej diagnostyki OBD wystarczy.
Nie zrobisz tym żadnej kalibracji, nie sprawdzisz systemów i układów poza silnikiem i zasileniem.
Tylko podstawowe parametry.
Faktycznie HDS chodzi na XP i to najlepiej na złączu szeregowym.

dzięki za odpowiedź, cena jest atrakcyjna.
A uda mi się skasować "check system" (unoszenie klapy) ?

Tego nie skasujesz nawet ori HDS-trzeba to naprawić.
Co Ci wywaliło konkretnie w tym układzie?
Odpowiedz
#6
(01-09-2018, 14:44 )Peter napisał(a):
(01-09-2018, 6:38 )robo napisał(a):
(01-09-2018, 6:29 )Peter napisał(a): Do podstawowej diagnostyki OBD wystarczy.
Nie zrobisz tym żadnej kalibracji, nie sprawdzisz systemów i układów poza silnikiem i zasileniem.
Tylko podstawowe parametry.
Faktycznie HDS chodzi na XP i to najlepiej na złączu szeregowym.

dzięki za odpowiedź, cena jest atrakcyjna.
A uda mi się skasować "check system" (unoszenie klapy) ?

Tego nie skasujesz nawet ori HDS-trzeba to naprawić.
Co Ci wywaliło konkretnie w tym układzie?

Posłuchałem i pojechałem na szybko do ASO, skasowali błąd (unoszenie klapy przedniej maski). Powiedzieli, że to często się zdarza i naprawa polega na spoziomowaniu czegoś tam po zdjęciu zderzaka. Aha i jeszcze powiedzieli, że ktoś mnie musiał puknąć w rejestrację z przodu bo inaczej ten błąd by się nie włączył bo w zderzaku są czujniki tego systemu i faktycznie parkowałem wczoraj ciasno na chodniku i właśnie tam po uruchomieniu silnika włączyła się kontrolka.
Odpowiedz
#7
Tego czegoś się nie "spoziomuje"- jeśli dostała płyta mocująca czujniki i jest zgięta, ten błąd i tak Ci za chwilę wyskoczy a płyta jest do wymiany.
Jeśli trafiony jest czujnik - j.w.
Jakie kody błędów Ci wyczytali?
Odpowiedz
#8
(01-10-2018, 0:43 )Peter napisał(a): Tego czegoś się nie "spoziomuje"- jeśli dostała płyta mocująca czujniki i jest zgięta, ten błąd i tak Ci za chwilę wyskoczy a płyta jest do wymiany.
Jeśli trafiony jest czujnik - j.w.
Jakie kody błędów Ci wyczytali?

Naprawa w ASO jak uzyskałem informację jest patentem mechanika, który tę usterkę naprawia od dawna w legendach w ten sposób. A o kodach mi nie powiedzieli bo nie zapytałem. Samochód jest w 100% bez przygód.
Odpowiedz
#9
(01-10-2018, 1:00 )robo napisał(a):
(01-10-2018, 0:43 )Peter napisał(a): Tego czegoś się nie "spoziomuje"- jeśli dostała płyta mocująca czujniki i jest zgięta, ten błąd i tak Ci za chwilę wyskoczy a płyta jest do wymiany.
Jeśli trafiony jest czujnik - j.w.
Jakie kody błędów Ci wyczytali?

Naprawa w ASO jak uzyskałem informację jest patentem mechanika, który tę usterkę naprawia od dawna w legendach w ten sposób. A o kodach mi nie powiedzieli bo nie zapytałem. Samochód jest w 100% bez przygód.

Zapytaj o cenę w aso i ile błąd nie bedzie sie pojawiał .
Odpowiedz
#10
(01-10-2018, 1:00 )robo napisał(a):
(01-10-2018, 0:43 )Peter napisał(a): Tego czegoś się nie "spoziomuje"- jeśli dostała płyta mocująca czujniki i jest zgięta, ten błąd i tak Ci za chwilę wyskoczy a płyta jest do wymiany.
Jeśli trafiony jest czujnik - j.w.
Jakie kody błędów Ci wyczytali?

Naprawa w ASO jak uzyskałem informację jest patentem mechanika, który tę usterkę naprawia od dawna w legendach w ten sposób. A o kodach mi nie powiedzieli bo nie zapytałem. Samochód jest w 100% bez przygód.

Gdy już płacisz za diagnostykę komputerową domagaj się wydruku z badania z kodami i opisem usterki.
W temacie POP-UP jeśli jest problem to trzeba go zdiagnozować precyzyjnie i wymienić odpowiedzialny moduł/element( czasem da się coś zregenerować ale to nie daje 100% pewności naprawy ).
Patent może być taki, że panowie w ASO  chcą Cię naciągnąć na jakąś fikcyjną lub prowizoryczną naprawę, co prędzej czy później spowoduje powrót usterki.
Odbierz z ASO raport z diagnostyki i zapodaj go na forum-napiszę Ci co i jak naprawić.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości