01-18-2018, 16:31
Obie sondy sa na kolektorach z boku silnika, zamienniki z tego co juz bylo na forum jakies tam sa. Ten ostatni blad z niskim napieciem moze sugerowac, ze padlo zasilanie grzalki, chociaz troche zgaduje. Ja pamietam moja awarie z grzalka, bo zdarzyla mi sie na autostradzie w Czechach, w srodku zimy i auto zaczelo szarpac, ale tylko na gazie. Wynikalo to z tego ze instalacja gazowa byla drugiej generacji i sygnal z sondy byl jej potrzebny,a jak przerzucilem sie na benzyne, to auto silnik poszedl na fabrycznych mapach wtrysku jak strzala i nie bylo zadnych klopotow. Najlepiej sprawdzic na wtyczce 4 zylowej zasilanie od strony komputera(na dwoch pinach powinno byc 5V, ktore pojawia sie tylko po rozruchu przez jakis czas) oraz pozniej na zapietej wtyczce sprawdzic sygnal z sondy(nawet zwykly miernik powinien pokazac jakies zmiany, jesli sygnal w ogole sie nie zmienia lub ucieka powyzej 1V to cos jest na rzeczy).