Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulacja zaworów
#11
wracając do tematu zaworów... jak jest z popychaczami :?: podejrzewam (ale może się mylę) że w pewnym momencie nie wystarczy wymiana oringów... doświadczenia znajomych od Forda mówią że temat ani nie jest tani (70 PLN za sztukę do 12 letniego auta) ani przyjemny (wytarte krzywki na wałku trafiają się "przy okazji") - chyba nie bez powodu Honda zrezygnowała z hydraulicznego rozwiązania...
Właściciel Hondy Legend - człowiek bez marzeń... przynajmniej tych motoryzacyjnych Oczko
Odpowiedz
#12
Nie wiem co ile kosztuję i myślę, że Ty też się raczej o tym nie przekonasz - przynajmniej jeżdżąc legendem. Gdy coś już się sypnie - masz dwa wyjścia albo regenerujesz 2 głowice,do tego rozrząd i jak chcesz wszystko cacy to szlif,pierścionki i panewki - a za tą cenę masz 2 lub 3 używane silniki albo następnego nastoletniego legenda - sam sobie wybierz.
Będąc w USA jeździłem legendem z przebiegiem uwaga .....350 tyś mil i nadal cykał jak pszczółka - przypuszczam, że to nie był wyjątkowy wóz z tej serii użytkowany przez papieża.
Odpowiedz
#13
Mi mechanicy powiedzieli że na 1 garze (trzeci) jest coś z zaworami - efekt jest taki że cylinder ma sprężanie 7,2 po próbie olejowej 7,7 i na jałowych obrotach słychać lekkie przerywanie (na wydechu) i silnik leciuteńko (szklanki nie wywróci, ale polaną po brzeg ulejeUśmiech) buja. Przy przegazowaniu, na wyższych obrotach jest normalnie i jak stwierdzili ciśnienie wzrasta. Przyczyną może być pęknięty pierścień,tłok, lub nieotwierające się zawory. Głowica do roboty albo jazda aż padnie, co podobno nie nastąpi szybko. Reszta cylindrów : 1 - 12,2bar. 2 - 11,8. 4 - 11,8. 5 - 11,3. 6 - 11,5. Uszczelki pod głowicami całe. Jak z tym żyć?
Odpowiedz
#14
(11-26-2011, 3:56 )kowal napisał(a): Mi mechanicy powiedzieli że na 1 garze (trzeci) jest coś z zaworami - efekt jest taki że cylinder ma sprężanie 7,2 po próbie olejowej 7,7 i na jałowych obrotach słychać lekkie przerywanie (na wydechu) i silnik leciuteńko (szklanki nie wywróci, ale polaną po brzeg ulejeUśmiech) buja. Przy przegazowaniu, na wyższych obrotach jest normalnie i jak stwierdzili ciśnienie wzrasta. Przyczyną może być pęknięty pierścień,tłok, lub nieotwierające się zawory. Głowica do roboty albo jazda aż padnie, co podobno nie nastąpi szybko. Reszta cylindrów : 1 - 12,2bar. 2 - 11,8. 4 - 11,8. 5 - 11,3. 6 - 11,5. Uszczelki pod głowicami całe. Jak z tym żyć?

Jak z tym żyć? Zapytaj premiera! Oczko

Odpowiedz
#15
Dobre rady zawsze w cenie Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości