Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Honda ciężko odpala
#1
Panowie może ktoś miał z Was podobny problem moja Honda ciężko odpala po postoju i gdy silnik jest jeszcze ciepły 
Często gdy zgasze auto i wracam po 30 minutach i chce je odpalić to ledwo odpala. Świece i cewki wymienione na nowe myślałem że pomoże ale jednak nie, czujnik temperatury płynu jest w normie, czujnik temperatury powietrza dolotowego jest w granicach  60 stopni przy temperaturze otoczenia 20 stopni nie wiem czy to nie za dużo, czujnik temperatury powietrza na zimnym pokazuje temperature podobna do otoczenia.Jesli ktoś ma jakieś wskazówki to z góry dziękuję podpinam hds i żadnych błędów nie ma
Odpowiedz
#2
Masz zamontowane LPG?
Odpowiedz
#3
Nie auto nigdy nie jeździło na LPG
Odpowiedz
#4
Zastanawia mnie knock ctrl
Również Spark advance pokazuje różne wartości od dużych do minusowych


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#5
Jeśli ktoś przypadkiem będzie podłączał hds do swojej hondy do będę wdzięczny za info lub zdjęcie jaką ma wartość w knock ctrl
Odpowiedz
#6
Jesli "Knock retard" w stopniach idzie w duze wartosci i kat wyprzedzenia zaplonu ucieka w negatywny, to cos zlego dzieje sie w silniku badz z czujnikiem spalania stukowego. Ciezko analizowac na odleglosc, ale jesli nie ma innych niepokojacych objawow dla silnika, to szukalbym wlasnie w elektryce.
Gdyby to byl czujnik i bawil sie katem wyprzedzenia, to auto byloby lekko slabsze i byc moze troche wiecej zarlo.
Odpowiedz
#7
Dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź wczoraj podpiąłem hds  i na zgaszonym silniku wartości knock ctrl wynoszą tyle co na zdjęciu czy nie powinna być wartość zerowa skoro silnik jest wyłączony  tak sobie myślę że może to czujnik fałszuje i dlatego kat zapłonu jest nie odpowiedni auto ma moc i nie przerywa Pozdrawiam
Odpowiedz
#8
Zauważyłem że HDS pokazuje czujnik ect 2 zero stopni cały czas czy nasze kb1 mają ect2? Może mieć to związek z cięzkim odpalaniem?
Odpowiedz
#9
Temat mam nadzieję że rozwiązałem
Zrobiłem reset ECU ustawienia przepustnicy nauka biegu jałowego i reset ustawień adaptację czujnika położenia wału która pomogła Może komuś się przyda
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości