Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zablokowane drzwi z tyłu?
#11
(12-11-2011, 4:32 )kopikon napisał(a): Nie zaglądałem do powitalni gdyż nie posiadam Legenda. Znajomy ma od niedawna G2 z 1992 3.2 manual i robię mu w nim kila rzeczy. Wszystko ładnie pięknie, tylko te nieszczęsne drzwi sprawiają kłopot. Tapicerkę w miarę możliwości poodkręcałem, pościągałem z zapinek, ale nie wiem jak dokładnie ten zamek otwierać. Coś trzeba odkręcić, podważyć, czy może jeszcze jakoś inaczej?

Zatem skoro znajomy posiadacz nie ma ochoty przedstawić siebie i auta na forum, jego strata. A jesli potrzebujesz technicznych informacji użyj opcji: "Szukaj" albo zajrzyj do manuala a jeszcze lepiej będzie gdy podjedziesz do ASO.


Odpowiedz
#12
(12-12-2011, 3:06 )kopikon napisał(a): Dzięki za wyczerpująca pomoc. Na prawie wszystkich forach tak chyba jest, że w teorii wszyscy wszystko wiedzą, a w praktyce nic.

Skoro potrzebujesz "wyczerpującej" praktycznej pomocy - jedź sobie do ASO.
Swoją drogą żal mi osobnika, któremu naprawiasz auto; bo jeśli nie potrafisz sobie poradzić z zamkiem w drzwiach to ciekaw jestem jak ogarniasz hamulce albo inne układy bezpieczeństwa. Nie dziwię się również, że obczaiłeś już wiele innych stron i nikt ci tam nie pomógł.

Odpowiedz
#13
może to coś pomoże ..
http://service.arnach.net/index.php?x=07...=0832&r=-1

*man do 2G Uśmiech pomyliłem się...
Odpowiedz
#14
kopikon, faktycznie ciężko po takim wstępie z Twojej strony.

[Obrazek: legend.jpg]
Odpowiedz
#15
Nie dziwię się , że na innych forach po takim wejściu nikt Ci nie pomaga.
Nie mamy OBOWIĄZKU Tobie pomóc gdy traktujesz nas przedmiotowo.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#16
dobra panowie nie ma co przepychanki bez powodu
Kolega szuka informacji bezpośrednio u źródła - prawie pw byłoby bardziej bezpośrednie ;P

z tym zamkiem to jest tak
bezwzględnie musisz zdjąć boczek z drzwi
przez jedną z wielkich otworów które objawią Ci się po zdjęciu boczka
wkładasz rękę i latarkę aby wymacać zamek
patrząc z perspektywy "jestem w drzwiach" ;D
po jego prawej stronie mniej więcej na środku lub ciut niżej
będzie zapadka jak ruszasz klamką (linką od klamki) lub klamką z zewnątrz będziesz widział
że tam coś się podnosi i opuszcza lub nawet może nie opuszcza (zależy od usterki)
musisz użyć czegoś twardego w kształt litery L (nie koniecznie drut bo pod naciskiem najnormalniej w świecie przekręci się w palcach i przestanie spełniać funkcję zaczepną)
ja użyłem szczypiec precyzyjnych z zagiętymi szczypcami (leroymerlin 5-7zł)
wkładasz tenże sprzęt który posiadasz jakby za tą ruchomą zapadkę (czyli bliżej nadkola)
na wysokości dolnego położenia zapadki (ogólnie okaże się że tam pod spodem jednak coś jest)
podnosisz do góry i wypychasz drzwi
powinny być już otwarte (ja po otwarciu tak się ucieszyłem z otwarcia że podniosłem ręce do góry aby powiedzieć udało się i w tym momencie same się zamknęły ;D)
więc po otwarciu włóż przykładowo kombinerki w hak w nadkolu aby się nie zatrzaskiwały do momentu wymiany (jest to irytujące bo trzeba obejść całe auto aby wejść do środka ;P)
postaram się dzisiaj zrobić zdjęcie starego zamka to zaznaczę co i jak ;D
mam nadzieję że pomogło

Pozdrawiam

P.S.
widzę że te zatrzaśnięte drzwi to ogólnie bolączka tego modelu więc może jakbym zrobił tutorial z fotkami i opisem to by się wrzuciło na sztywno razem z FAQ
Odpowiedz
#17
(12-12-2011, 20:05 ):::JanG23::: napisał(a): d
widzę że te zatrzaśnięte drzwi to ogólnie bolączka tego modelu więc może jakbym zrobił tutorial z fotkami i opisem to by się wrzuciło na sztywno razem z FAQ

oj, przydałoby się:-))

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości