Hmm, tez tak mi się wydaje z tym silnikiem, że raczej to ta sama jednostka chodź wg. danych nieco zdławiona o te parę KM. Jeżeli tak jest to by oznaczało że w silniku potencjał jest tylko w Legendzie koniki "rozbiegają się" po skrzyni, napędzie na 4 łapy i na całej masie auta stąd nieco mniejsza zrywność. No cóż, taka zapewne specyfika tej limuzyny. Ale swoją drogą, teoretycznie można pogdybać że szkoda że Honda nie kombinowała z jakąś topową wersją, coś na wzór M5 czy S6 to byłaby taka wisienka na torcie jako reprezentant "że my też potrafimy stworzyć limuzynę z pazurem" . Coś tam chyba Mugen projektował z tego co kiedyś wyczytałem ale nie zostało to chyba zrealizowane. Zapewne nie opłacalna inwestycja z ekonomicznego punktu widzenia. Nie szkodzi, szukam dalej bo ładne wozidło z tego KB1 (wg mnie ).
Legen KB1 vs Accord VII 2.4 vs konkurencja - dynamika
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości