02-14-2019, 23:10
Pamiętam dyskusję na trójmiejskim forum Hondy, chwilę po premierze KB1 w Polsce. Wiele osób wtedy, zarzucało, że tego auta nie można było za bardzo konfigurować i że właśnie miało tylko jeden motor i tylko benzynę. Nie za bardzo rozumiałem wtedy tych argumentów, bo KB1 wtedy miało wszystkie gadżety i systemy jakie były współcześnie dostępne, w cenie niższej niż podobnie wyposażona trójca z Niemiec.
Mam kolegę ze Śląska, który jak zobaczył moją KB1, to powiedział, że to był samochód którym jeździli prezesi kopalń w tamtych czasach .
Niska popularność ma swoje zalety - nie wyobrażam sobie siedzenia w setnej, srebrnej Octavii w moim mieście .
Mam kolegę ze Śląska, który jak zobaczył moją KB1, to powiedział, że to był samochód którym jeździli prezesi kopalń w tamtych czasach .
Niska popularność ma swoje zalety - nie wyobrażam sobie siedzenia w setnej, srebrnej Octavii w moim mieście .