02-17-2019, 9:19
(02-14-2019, 23:10 )AWIK napisał(a): Pamiętam dyskusję na trójmiejskim forum Hondy, chwilę po premierze KB1 w Polsce. Wiele osób wtedy, zarzucało, że tego auta nie można było za bardzo konfigurować i że właśnie miało tylko jeden motor i tylko benzynę. Nie za bardzo rozumiałem wtedy tych argumentów, bo KB1 wtedy miało wszystkie gadżety i systemy jakie były współcześnie dostępne, w cenie niższej niż podobnie wyposażona trójca z Niemiec.Tak, to fakt z ta konfiguracją. Też wielokrotnie czytałem że narzekano na niewielkie możliwości konfiguracji ale kompletnie nie mogę tego zrozumieć. Auto w swoim czasie oferowało całkiem sporo za cenę konkurencyjną na tle rywali. Tak na chłopski rozum to chyba nie jest źle dostawać więcej za mniejszą lub taką samą cenę, ale może się mylę .
No cóż, uwielbienie dla TDI i pokrewnych w tamtych czasach zrobiło swoje i Legend KB1 był całkowicie niszowym autem przez co dzisiaj nie ma z czego wybierać bo to co na ogłoszeniach jest albo zajechane, albo ściągane z nieznanym pochodzeniem, albo na tle rocznika dość drogie, albo dobre w przyzwoitej cenie ale tak szybko rozchwytywane że ciężko wyłapać jak ogłoszenie nie pojawi się gdzieś w okolicy (nawiasem pozdrawiam osobę która dzisiaj lub wczoraj nabyła sztukę KB1 z okolic Lublina. A miałem o nią wydzwaniać. Trudno siedzieć z nosem non stop na ogłoszeniach jak się ma inne obowiązki ale szukam dalej ).