Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nierówna praca silnika
#11
Nie robiłem próby olejowej. Jestem w trakcie rozbierania głowicy. Jak ją wyjmę to zobacze co tam mu dolega. Oddam do regeneracji, wymienie uszczelki i poskładam. Nie zamierzam remontować drugiej głowicy jeżeli nie ma potrzeby. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jeżeli ma ktoś manuala do ka9 to bym był wdzięczny za podesłanie. Linki ktoŕe były na forum są ,,martwe"

Carlos
Czytałem dokładnie ten temat który podajesz. Gruby remont. Nie przewiduje takiego. Ale zobaczymy co będzie
Odpowiedz
#12
Ogranięcie dwóch głowic to 800zl, usczelki, uszczelniacze pierdyliard innych głupot wraz z rozrzadem ~ 1300 robiąc jedną głowę oszczędzisz 400zl... nie wiem czy warto robić takiego partyzanta, śmierdzi drutem - weź pod uwagę że będziesz miał inny stopień sprężania pomiędzy "bankami" lewym i prawym niby nie duży ale jednak.

Ja żałuję że oszczedzilem dosłownie kilka złoty - zamiast złożyć górę na oem poszedłem w zamiennik i się rozciekło , same problemy. Teraz uszczelki pod głowicą też bym robił "kanapkowe" tzn. Stalowo miedziane. Byłoby wieczne.

Wszytsko zależy tylko czy auto robisz dla siebie hobbystycznie czy poprostu ma chwile pojeździć i będziesz gonił dalej w świat.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#13
(05-30-2018, 2:59 )Szczebiot napisał(a): Ogranięcie dwóch głowic to 800zl, usczelki, uszczelniacze pierdyliard innych głupot wraz z rozrzadem ~ 1300 robiąc jedną głowę oszczędzisz 400zl...  nie wiem czy warto robić takiego partyzanta, śmierdzi drutem - weź pod uwagę że będziesz miał inny stopień sprężania pomiędzy "bankami" lewym i prawym niby nie duży ale jednak.

Ja żałuję że oszczedzilem dosłownie kilka złoty - zamiast złożyć górę na oem poszedłem w zamiennik i się rozciekło  , same problemy. Teraz uszczelki pod głowicą też bym robił "kanapkowe"  tzn. Stalowo miedziane. Byłoby wieczne.

Wszytsko zależy tylko czy auto robisz dla siebie hobbystycznie czy poprostu ma chwile pojeździć i będziesz gonił dalej w świat.
Tyle gdzie te wszystkie uszczelki dostać zeby były OEM?  W ASO bedą pewnie ceny wiadomo jakie. Masz jakieś namiary?
Co do drugiej głowicy to zobacze. Zastanowie sie w trakcie.
Odpowiedz
#14
Ja zaopatrywałem się w Haparts, ceny dużo, dużo, dużo niższe niż w ASO a wszytsko oem - rozrząd + pompa płynu i uszczelki na górę silnika tu na forum. Do pierwszego zero zastrzeżeń niestety uszczelnienie dekli zaworów poszły się paść po około 10000km (teraz auto zużywa olej na czasookres 3tygodnie 300 - 400ml bez limitu kilometrów O matko )
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#15
Panowie chyba sie poddaje.. jak tak zacząłem rozkręcać to chyba mnie to pokonało.. nie mam warunkówSmutny( w związku z powyższym czy znacie kigis na śląsku kto sie tego podejmie?????
Up
Nie aktualne. Znalazłem gosicia ktory mi to ogarnie. Dzieki wszytskim za pomoc. Dam znac jak przeciągają prace
Odpowiedz
#16
(05-30-2018, 18:26 )Wsciekly13041991 napisał(a): Panowie chyba sie poddaje.. jak tak zacząłem rozkręcać to chyba mnie to pokonało.. nie mam warunkówSmutny( w związku z powyższym czy znacie kigis na śląsku kto sie tego podejmie?????
Up
Nie aktualne. Znalazłem gosicia ktory mi to ogarnie. Dzieki wszytskim za pomoc. Dam znac jak przeciągają prace

Warsztat Honda - Rekus
Odpowiedz
#17
Rozkrecaj sam to tylko tak strasznie wygląda.
Odpowiedz
#18
(05-31-2018, 16:02 )rurek napisał(a): Rozkrecaj sam to tylko tak strasznie wygląda.

Niee co Ty poroskręcalem już trochę ale złożyłem juz spowrotem..  nie mam warunków:/ a już nie mówie o czasie:/ 
Teraz mam 100% pewności że to uszczelka bo zaczął kopcić na bialo tak konkretnie. Pewnie płyn chłodniczy trafia do komory spalania.
 Zdecydowalem ze remontuje całą góre tzn 2 głowice wraz z nowym rozrządem. Nie brał mi oleju więc dołu nie robie.  Ale zobaczymy co sie okarze  po ściągnieciu głowic.
Odpowiedz
#19
(05-31-2018, 21:05 )Wsciekly13041991 napisał(a):
(05-31-2018, 16:02 )rurek napisał(a): Rozkrecaj sam to tylko tak strasznie wygląda.

Niee co Ty poroskręcalem już trochę ale złożyłem juz spowrotem..  nie mam warunków:/ a już nie mówie o czasie:/ 
Teraz mam 100% pewności że to uszczelka bo zaczął kopcić na bialo tak konkretnie. Pewnie płyn chłodniczy trafia do komory spalania.
 Zdecydowalem ze remontuje całą góre tzn 2 głowice wraz z nowym rozrządem. Nie brał mi oleju więc dołu nie robie.  Ale zobaczymy co sie okarze  po ściągnieciu głowic.

Dobra decyzja! Trzymam kciuki
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#20
(06-01-2018, 3:57 )Szczebiot napisał(a):
(05-31-2018, 21:05 )Wsciekly13041991 napisał(a):
(05-31-2018, 16:02 )rurek napisał(a): Rozkrecaj sam to tylko tak strasznie wygląda.

Niee co Ty poroskręcalem już trochę ale złożyłem juz spowrotem..  nie mam warunków:/ a już nie mówie o czasie:/ 
Teraz mam 100% pewności że to uszczelka bo zaczął kopcić na bialo tak konkretnie. Pewnie płyn chłodniczy trafia do komory spalania.
 Zdecydowalem ze remontuje całą góre tzn 2 głowice wraz z nowym rozrządem. Nie brał mi oleju więc dołu nie robie.  Ale zobaczymy co sie okarze  po ściągnieciu głowic.

Dobra decyzja! Trzymam kciuki

Dzięki za wsparcieUśmiech 
Postaram się informowac o postępach.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości