06-15-2018, 6:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-15-2018, 6:59 przez Wsciekly13041991.)
Na 2 pytanie sam sobie odpowiem.
8 :p
8 :p
Nierówna praca silnika
|
06-15-2018, 6:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-15-2018, 6:59 przez Wsciekly13041991.)
Na 2 pytanie sam sobie odpowiem.
8 :p
07-09-2018, 23:45
Żeby nie było, że nic sie nie dzieje.. dodaje foto Diagnoza okazała sie trafna)
08-19-2018, 4:00
Po ponad 2 miesiącach walki kończymy składanie. Zostało dzień może 2 pracy. Niestety trafiłem na sezon urlopowy dlatego tyle to trwało, plus dostępność cześci. Dziś czujnik spalania stukowego się rozsypał przez co znowu stoimy / - już zamówiony. W przyszłym tygodniu wkońcu bd mógł zasiąść do Hani Wielkie podziękowania za wszelką pomoc i poświęcony czas.. ukłon po raz kolejny dla Pawelszczecin - nie oceniona pomoc Mam nadzieję, że wszystko zostało dobrze poskładane. W sumie wymieniłem:
- kompletne uszczelnienie góry silnika ( w tym ori uszczelki pod głowice, pokrywy zaworów) - uszczelniacze zaworowe, prowadnice ( plus wiadomo, szlifowanie zaworów, planowanie itp.) - kompletny rozrząd - termostat, świece, filtry, płyny itp
08-19-2018, 20:32
Super że sprawy idą w dobrym kierunku, uszczelniacze poszły w OEM czy zamiennik? Zamienniki akurat w moim przypadku trafiły się dość twarde i skubane puszczały sporo oliwy ale jakimś cudem po roku się uspokoiło - co ciekawe po 30000+ silnik się ułożył i teraz jest już pięknie choć z początku byłem przerażony tym ile zżera, była katastrofa.
08-19-2018, 23:12
Super, że ktoś napisal:p
Miałem w komplecie uszczelniacze ( firma TAKO ) ale ostatecznie kupiłem z CORTECO. Z informacji które uzyskałem to w ASO sprzedają z firmy NOK. Chodzą plotki, że w pudełkach z Coreneto są uszczelniacze z Noka. Pewnie to nie to samo.. nie wiem.. W każdym bądź razie wsadziłem CORENTO - mają dobrą opinie. Jestem dobrej myśli
08-20-2018, 3:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2018, 7:48 przez Wsciekly13041991.)
Początkowo chciałem to sam zrobić, przygotowałem się teoretycznie, narzędzia warszatowe nie są mi obce, juz nawet zacząłem coś rozbierać ale niestety nie miałem i nie mam na to warunków Auto oddałem tak jak piszesz do zaprzyjaźnionego warsztatu Swoją drogą 2 warszaty odmówiły pomocy, jak stwierdzili auto jest problematyczne i wymaga za duzych nakładów pracy.
08-20-2018, 4:28
Ciekawa relacja w sumie ile wydałeś za same części?
08-20-2018, 5:11
(08-20-2018, 3:46 )Wsciekly13041991 napisał(a): Początkowo chciałem to sam zrobić, przygotowałem się teoretycznie, narzędzia warszatowe nie są mi obce, juz nawet zacząłem coś rozbierać ale niestety nie miałem i nie mam na to warunków Auto oddałem tak jak piszesz do zaprzyjaźnionego wrsztatu Swoją drogą 2 warszaty odmówiły pomocy, jak stwierdzili auto jest problematyczne i wymaga za duzych nakładów pracy. To fakt, warsztaty dostają kociokwiku jak widzą ten silnik i przeniesienie napędu - boją się tego dotykać. Bardzo pracochłonne auto i się roboczogodziny nie zgadzają, nie mówiąc że też trzeba trochę umiejętności.
08-20-2018, 7:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-20-2018, 7:50 przez Wsciekly13041991.)
Szczebiot
Dokładnie.. Z mojej strony zrobiłem wszystko co mogłem, żeby im pomóc tzn. zaopatrzyłem we wszystkie części ( nawet manuala im podesłałem:p) także nie musieli szukać i kombinować ( co w tych autach jest wiadomo problematyczne;/ ) Nawet firma zajmująca sie regeneracja głowic rozkładała ręce.. Ale finalnie przy pomocy Pawła i podpieraniu się firmą Haparts dało radę to opanować Wojak Za części wyszło niecałe 3tyś PLN-ów. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|