Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd co oznacza PILNE
#1
Cześć mam problem!  Miałem założone świece zwykłe NGK i nie wymieniał bym ich ,Tylko puściła uszczelka pod pokrywą zaworów i zalało świece olejem. Postanowiłem wymienić na irydowe denso IK 16TT . Od tamtej pory co prawda nie regularnie wywala błąd check engine. Problem jest taki że po zgaszeniu  silnika błąd ginie i zworką nie można go zczytać. Ktoś może miał podobny problem. Z Góry dzięki za sugestje.
Odpowiedz
#2
sprawdź styki przewodów, albo rozłącz i podłącz jeszcze raz
HLKA9'96 -> HLKA9'99
Odpowiedz
#3
Udało mi się podpiąć zworkę i wychodzi sekwencja błysków długi - długi - 3 krótkie !!! Czyżby był to kod 113 ?
Proszę pomóżcie co to może być za niecałego miesiąca wybieram się na urlop i muszę uporać się z problemem.

Dzięki Pozdrawiam
Odpowiedz
#4
blad 23 - lewy (od kierowcy) czujnik spalania stukowego
Odpowiedz
#5
Ok Dzięki !!!
A skąd wziąłeś rozpiskę do tych kodów ?
Bo ja znalazłem ,że 23 nie dotyczy silników V6

defective circuit or unplugged / defective sensor

* not a valid code if V-6 engine

Błąd ten zaczął się pokazywać po wymianie filtra powietrza , świec i uszczelek pokryw zaworowych. Dziwne jest to ,że zapali się ,ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu go już nie ma.
Czasami zapala się co dziennie , a czasami półtora tygodnia go nie ma. Dodatkowo znalazłem dziurę w przewodzie powietrznym , tym pomiędzy filtrem powietrza a przepustnicą. Nie wiem czy ma to
coś wspólnego .Proszę o jakieś pomysły i uwagi.
Odpowiedz
#6
z rozpiski od ka8/ka7, silnik jest niemal ten sam wiec bledy raczej tez analogcznie

to moze ci sie przydac zeby nie bladzic

[Obrazek: knock-4ysft3lg0gm01b4i0ohw0vva-1-0.gif]

sprawdz moze poprostu przewody sie przetarły, wtyk sie ukruszyl, te czujniki raczej nie padają ot tak
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości