07-03-2018, 0:37
caly czas krazysz wkolo teorii wymieniania wszystkiego pokolei a nadal nie zdiagnozowales przyczyny, a już troche siana na to ci poszło
prawdopodobnie masz nieprawidłowe gazu, które wynikają... no właśnie z czego?
żeby zlikwidować problem musisz znaleźć przyczynę sprawdzając wszystko pokolei, nie snując teorie o iskrach wtryskach reduktorach i innych cudach
w innym watku napisales ze masz spadki cisnienia, spadki ciśnień to dobry trop jeśli chodzi o przerywanie, nie rozumiem dlaczego ty
bezpodstawnie 'stawiasz na wtryskiwacze'
w odrębnym wątku piszesz ze chcesz wymieniać reduktor, tylko który?
czy reduktory są spięte ze sobą dla kompensacji ciśnień? (jeśli nie są to... o zgrozo jak to ma działać)
sprawdziles prozaiczne przyczyny czemu mozesz mieć spadki?
droznosc filtrow cieklej/lotnej?
drożność T lub Y między reduktorami po stronie zasilania?
sprawdziles drozność elektrozaworu przy reduktorach ?
odłączenie 1 z reduktorów odczyt ciśnienia, pozniej analogiczny test z użyciem drugiego?
wiesz ze cisnienie na reduktorach się reguluje i ocenę spadków dokonuje dopiero po ich wyrównaniu?
masz przed sobą 2 scenariusze
1. wejdz na accordklubpolska tam jest pooooooootężna baza polecanych warsztatów lpg, wybierz kogoś specjalizującego się w brc (z mojej perspektywy to są masakryczne instalacje jeśli chodzi o serwis), dobry fachowiec o wiedzy przynajmniej takiej jak moja (a geniuszem nie jestem) bez problemu znajdzie i usunie przyczynę
2. chcesz szukać usterki sam, ok tylko nie baw się w zgaduj zgadula, tylko pierwszorzędnie kup interfejs, znajdź soft i wtedy słuchaj wskazówek, rób print screeny kiedy potrzeba, a znajdziesz przyczynę na pewno i wymienisz/naprawisz tylko ten element układanki, który należy ruszyć unikając wymiany połowy instalacji na chybił-trafił
z góry wybacz mi dosadność tego posta, ale większość tego co zostało tu jak dotąd napisane jest w przypadku twojego problemu bezwartościowe i niekonkretne, a ty musisz sie poprostu zająć konkretami
prawdopodobnie masz nieprawidłowe gazu, które wynikają... no właśnie z czego?
żeby zlikwidować problem musisz znaleźć przyczynę sprawdzając wszystko pokolei, nie snując teorie o iskrach wtryskach reduktorach i innych cudach
w innym watku napisales ze masz spadki cisnienia, spadki ciśnień to dobry trop jeśli chodzi o przerywanie, nie rozumiem dlaczego ty
bezpodstawnie 'stawiasz na wtryskiwacze'
w odrębnym wątku piszesz ze chcesz wymieniać reduktor, tylko który?
czy reduktory są spięte ze sobą dla kompensacji ciśnień? (jeśli nie są to... o zgrozo jak to ma działać)
sprawdziles prozaiczne przyczyny czemu mozesz mieć spadki?
droznosc filtrow cieklej/lotnej?
drożność T lub Y między reduktorami po stronie zasilania?
sprawdziles drozność elektrozaworu przy reduktorach ?
odłączenie 1 z reduktorów odczyt ciśnienia, pozniej analogiczny test z użyciem drugiego?
wiesz ze cisnienie na reduktorach się reguluje i ocenę spadków dokonuje dopiero po ich wyrównaniu?
masz przed sobą 2 scenariusze
1. wejdz na accordklubpolska tam jest pooooooootężna baza polecanych warsztatów lpg, wybierz kogoś specjalizującego się w brc (z mojej perspektywy to są masakryczne instalacje jeśli chodzi o serwis), dobry fachowiec o wiedzy przynajmniej takiej jak moja (a geniuszem nie jestem) bez problemu znajdzie i usunie przyczynę
2. chcesz szukać usterki sam, ok tylko nie baw się w zgaduj zgadula, tylko pierwszorzędnie kup interfejs, znajdź soft i wtedy słuchaj wskazówek, rób print screeny kiedy potrzeba, a znajdziesz przyczynę na pewno i wymienisz/naprawisz tylko ten element układanki, który należy ruszyć unikając wymiany połowy instalacji na chybił-trafił
z góry wybacz mi dosadność tego posta, ale większość tego co zostało tu jak dotąd napisane jest w przypadku twojego problemu bezwartościowe i niekonkretne, a ty musisz sie poprostu zająć konkretami