Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z alternatorem
#1
Cześć. Pół roku temu regenerowałem alternator w Legendzie 97r. Problem polegał na tym, że na wolnych obrotach zaczęła się zapalać kontrolka ładowania. Pół roku się cieszyłem i wczoraj ponownie zaczęły się cyrki, problem podobny, na wolnych obrotach zapala się i gaśnie ładowanie. Akumulator mam na 100% sprawny 74Ah. Z tego co czytałem to oryginalnie siedziały 70Ah? Czy te 4Ah mają duży wpływ na cokolwiek? Klemy wyczyszczone, wszystko wydaje się okej. Jakieś sugestie? Pozdro Uśmiech
Odpowiedz
#2
Banalna sprawa. Ładowanie wróciło do normy, lekko ponad 14. Wcześniej nie więcej jak 12.
Regulator napięcia był zasyfiony.
Odpowiedz
#3
Pozwolę podpiąć się pod temat.
Od jakiegoś czasu słyszę lekki pisk z okolic alternatora. Napięcia na aku na biegu jałowym to 12,8V przy 3000obr/min 13,7V. Czy tak musi być, czy tak jak u Wojaka może być problem z regulatorem?
Odpowiedz
#4
Cytat:Napięcia na aku na biegu jałowym to 12,8V

To zdecydowanie coś nie tak, rozbierzesz i będzie wiadomo Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości