Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogranicznik obrotów
#11
U mnie na 5,5 właśnie. Dziwne.
Odpowiedz
#12
Po diagnozie u Petera wyszło że to zawór Vteca lub jego wiązka.

Czekam na wizytę u mechanika i dam znać ale to dopiero za jakieś 2 tygodnie bo Legend jutro jedzie do blacharza na walkę z rudą (nadkola i wokół szyby przedniej).
Odpowiedz
#13
(06-23-2018, 5:34 )sikormen94 napisał(a): U mnie na 5,5 właśnie. Dziwne.

Sprawdzę jeszcze raz dokładnie jak to z tymi obrotami na N bo też mnie dziwi ta różnica.
Odpowiedz
#14
Dopiero dzisiaj jestem po wizycie u mechanika. Diagnoza Petera potwierdzona Uśmiech
Nie działał VTEC z powodu mechanicznego uszkodzenia czujnika ciśnienia oleju przy zaworze.
Najprawdopodobniej jakiś kamień albo coś podobnego uderzył i ułamał wtyczkę od czujnika która jest umieszczona przy filtrze oleju na dole silnika przy prawym kole.
Czujnik wymieniony i auto znów śmiga w pełnnym zakresie obrotów Uśmiech
Przy okazji wymieniony filtr oleju w VTECU.
Odpowiedz
#15
No to z głowy.
Z ciekawości jaki koszt naprawy u Krzyśka i cena wymienionych podzespołów?
Odpowiedz
#16
Witam!