Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szczebiot Legend ka7
#21
Heja heja, łykend już za nami kolejny tydzień powitany.
Udało się ogarnąć i przywrócić do żywych podświetlenie biegów  Zawstydzony sam shift knob też wymieniony na skórzany  Zawstydzony oraz ogarnąć i zamontować pierścień z podswietlenia stacyjki, wszystko działa jak należy - samą stacyjkę trzeba wymienić, jest nieorginalana i cholera wie z jakiej Hondy. W ramach bonusu tylna klapa dostała brakujacy chromowany pierścionek wokół wkładki zamka którego brakowało.

   
Tak wiem, trochę brudo w aucie O matko
   
Wygląda to jeszcze słabo bo stacyjka nie pasuje
   
Mały detal, ale robi robotę w końcu jest tak jak trzeba.

Żeby być rzetelnym, trzeba też pisać o rzeczach do zrobienia i co nie bangla w furmance - tak więc auto idzie na dwa tygodnie urlopu, powód? Wyszedł przegląd, niestety w tej chwili auto go nie przeszło, oto lista rzeczy do zrobienia:

- gałka wahacza górnego lewego
- brak katalizatora (jest i już czeka na montaż) pierwszy raz od 18lat ktoś zwrócił mi na to uwagę Szczęśliwy
- ręczny (zerwana śruba regulacji szczęk w lewym tylnym kole i brak okładzin na samych szczekach - czyli bebechy do wymiany)
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#22
Ratuj ratuj bo jest co!

Świetne auto musze przyznać. Mocno kibicuje!
[Obrazek: cYGYKBA.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości