11-14-2018, 0:56
jak wjedziesz na kanał zmieniaj biegi D/R na przemian w tym czasie kto inny niech patrzy na:
1) czy skrzynia się przemieszcza
2) jeśli powyższe nie występuje to ręką należy złapać za przeguby wewnętrzne, raz jeden raz drugi, jeśli w momencie stuknięcia (dźwięk) czuć je w 'kielichu' to odpowiedź jest jasna
3) jak 1 i 2 nie występuje bądź zrobiłeś identycznie to niestety ale jednak nalezy szukać w skrzyni
jeśli chodzi o przeguby wewnętrzne to największe prawdopodobieństwo wyczucia ich luzu zazwyczaj jest na prostych kołach, jeśli po nocy np tego nie czujesz zwróc uwagę czy nie zostawiłeś gabloty na skręconych
miejmy nadzieję że to któreś z powyższych bo jak nie to może być kłopot $$$$$
1) czy skrzynia się przemieszcza
2) jeśli powyższe nie występuje to ręką należy złapać za przeguby wewnętrzne, raz jeden raz drugi, jeśli w momencie stuknięcia (dźwięk) czuć je w 'kielichu' to odpowiedź jest jasna
3) jak 1 i 2 nie występuje bądź zrobiłeś identycznie to niestety ale jednak nalezy szukać w skrzyni
jeśli chodzi o przeguby wewnętrzne to największe prawdopodobieństwo wyczucia ich luzu zazwyczaj jest na prostych kołach, jeśli po nocy np tego nie czujesz zwróc uwagę czy nie zostawiłeś gabloty na skręconych
miejmy nadzieję że to któreś z powyższych bo jak nie to może być kłopot $$$$$