Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z automatem
#11
Nie mam danych odnośnie różnic w składzie chemicznym między olejem USDM a EDM i nie sądzę by takowe były.
Zapewne oleje rafinuje jeden producent i konfekcjonuje je do różnych butelek na różne rynki.
Z własnych doświadczeń wiem, że zalewanie/płukanie skrzyń olejem US/EDM przynosi tak samo dobre rezultaty.
Cała reszta to polityka cenowa/strategia kształtowania podaży na tych rynkach gdzie sprzedaje się więcej aut danej marki ( Honda jest czwartym producentem aut w USA )/ponadto nie zrozumiałe przez nikogo ( w tym przez pracowników Honda Poland ) zagrywki centrali w Japonii.
Tak by zobrazować lepiej temat: dlaczego tarcze hamulcowe kosztują w ASO w Polsce: 1216,00 zł a te same w UK: 631,00 zł? ( dane z początku 2017 roku ).
Odpowiedz
#12
Temat oleju temat rzeka ! Jeżeli chodzi o różnicę między US a EU , to często bywa tak że olej o podobnej specyfikacji w stanach jest mineralny a w EU syntetyczny. Przykład Mopar 5W30 jest olejem mineralnym a u nas wszystkie Mobile Lotosy i inne o tym oznaczeniu będą syntetyczne. Jeżeli chodzi o płukanie skrzyni istotnie często pomaga ! Co do tego ,żeby robić to oryginalnym olejem ,według mnie niekoniecznie. Co to jest ori olej ? Honda nie rafinuje oleju ! Tylko od kogoś kupuje i firmuje swoją nazwą. Więc według mnie olej dobrego producenta ,który spełnia specyfikację tą którą narzuca Honda też będzie ok. Wymianę dynamiczną można zrobić jak najbardziej ! Warunek  warsztat posiada odpowiedni sprzęt oraz wiedzę i umiejętności jak zrobić to bezpiecznie. Chociaż znam takich co robią to po partyzancku i wszystko działa.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości