Zalezy od ustawien temperatury przelaczania, ale generalnie nie sugerowalbym jej zmniejszania do ekstremum. Sa tacy spece na lpgforum, ktorzy oszukuja system I startuja na lpg przy temperaturze reduktora w okolicy 0,10 lub 20 stopni. Ja mam teraz 30 lub 35 stopni, we wczesniejszym Legendzie sobie pozmienialem I mialem przelaczenie nawet przy 20 stopniach, ale membrany w reduktorze musialem wymienic dosyc szybko. Wszystko zalezy od ukladu chlodzenia, na ile jest czysty I wydajny, jaki jest w nim plyn I jak dziala thermostat, u mnie generalnie kazde odpalenie, to czas na spokojne wypalenie peta I jeszcze auto nie jest na gazie, trwa to pare minut I rzeczywiscie trzeba regularnie lac "zupe" jesli jezdzi sie na krotkich dystansach.
A odnosnie spalania gazu, to wlasnie na krotkich dystansach (5,6 km w jedna strone) po miescie robilem srednio po 250km na baku gazu(srednio 45 litrow), co zbliza sie do 20litrow na 100km
A odnosnie spalania gazu, to wlasnie na krotkich dystansach (5,6 km w jedna strone) po miescie robilem srednio po 250km na baku gazu(srednio 45 litrow), co zbliza sie do 20litrow na 100km