Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Najgorszy początek nowego roku.
#1
Panowie! Chyba mam objawy uszczelki pod głowicą. Podczas jazdy zaczęła mi skakać temperatura pod czerwone pole i wiać chłodem z wlotów powietrza w aucie. w zbiorniczku wyrównawczym mam pod korek oleju...  Huh Huh Lecz oleju w silniku za wiele nie ubyło, praktycznie w ogóle. Teraz Pytanie do Was.. Co robić? Naprawiać to? jaki jest tego koszt ? uszczelka na necie po +/-250 zł szt. + dodam że u mnie sporo rozbierania ze względu na gaz.
Odpowiedz
#2
Ja juž to przechodziłem w zeszłym roku. Poszukaj dobrze na forum, zakladałem taki temat. Sama uszelka nie jest droga ale dużo rozbierania.. do tego obowiązkowo planowanie głowicy i wymiana wszystkiego co uszkodzisz przy rozbieraniu.. nikt Ci nie powie ile Cie to zakosztuje bo to zależy... w każdym bądż razie najtańszy koszt to wymiana uszczelki z planowaniem głowicy.. albo można tak jak ja zrobiłem wymieniac wszystko co sie dało.. koszt samych czesci to cos około 4000zł ( 2 głowice ) o ile dobrze pamietam. Z tym, że starałem się składać na ori częściach. A to że masz gaz nie oznacza ze jest duzo rozbierania.. gaz to pikuś.
Odpowiedz
#3
Jeśli bym robił to raczej tym najtańszym sposobem ze względu na to że autem będę jeździł nie dłużej niż rok. Szukałem tematu na forum ale jakoś nie znalazłem. Uszczelki z planowaniem głowicy jaki to jest koszt +/- i powiedzmy że też będzie trzeba wymienic chłodniczki bo wiadomo tam też oleju pełno
Odpowiedz
#4
Generalnie tak zle i tak niedobrze

Pamietaj ze to jest v-ka wiec koszty x2 praktycznie. Musialbys sobie podjechac do kogos kto ogarnia temat, zrobic liste gratow i podliczyc koszty ale mysle ze 5k lekko wyjdzie.

Druga opcja to wymiana silnika - jak nie chcesz tym autem dlugo jezdzic, moze wyjsc taniej ale nie wiesz co kupisz.

Trzecia opcja, chyba najrozsadniejsza z ekonomicznego punktu widzenia, jak nie chcesz tym autem jezdzic dlugo to sprzedac go jak jest, napewno jak ogarniesz UPG to i tak nie odyskasz tego co wlozyles.

Pzdr
Odpowiedz
#5
kolega radekb23 ma lub miał zdrowy słupek. Napisz zapytaj.
KA9 04' + EE9 91'
Odpowiedz
#6
auto mi wyszło prawie 15k.. to za ile ja to pchne? dodam ze mam wszystko w oryginalnym lakierze.. procz szpachli na tylnych drzwiach (350mikronów) i malowania maski
Odpowiedz
#7
To nie koniec świata. Czasem tak bywa. Bierz zdrowy słupek montuj i śmigaj. Jeżeli będziesz potrzebował części pisz ile mogę pomogę.
KA9 04' + EE9 91'
Odpowiedz
#8
Paweł ma racje. Nie jeden z tego forum przez to przechodził.
Odpowiedz
#9
(01-05-2019, 2:40 )Wsciekly13041991 napisał(a): Paweł ma racje. Nie jeden z tego forum przez to przechodził.

W tych silnikach pytanie nie brzmi "czy" ale "kiedy" coś jak 4.6 northstar Szczęśliwy
Moim zdaniem tego nie da się zrobić za mniej niż 2kpln druga sprawa czy w takiej kwocie ktokolwiek będzie się z tym bawił... Mam wątpliwości, dla jakiegokolwiek zakładu to jest kompletnie nietentowne... Swap wyjdzie tak samo, ale tu koszta robocizny też małe nie będą bo to auto to zły sen mechanika, nikt tego dotykać nie chce. Jedyne rozwiązanie (jeżeli chcesz ciąć koszta) to robota systemem gospodarczym sam rozbierasz i dajesz do planowania i sam to składasz ale na Boga, tylko na OEM, bo nie opanujesz na zamiennikach wycieków oleju.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#10
Auto oddałem do mechanika. 6 mechaników w mojej okolicy mi odmówiło mówiąc ze wynalazków nie robią Duży uśmiech Lecz gosciu dosłownie wioske obok podjął się zobaczymy co z tego będzie. Opisałem mu co się dzieje powiedział że to nie musi byc wcale uszczelka lecz uszkodzona chłodnica oleju. Więc zobaczymy. Miałby ktoś z Was chłodnice oleju? oczywiscie jesli okaze się że to przez nią
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości