Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Najgorszy początek nowego roku.
#11
Mało prawdopodobne ale zawsze trzeba mieć nadzieję ! Dziwię się ludziom znaczy mechanikom ! Jaki to wynalazek silnik to w miarę prosta konstrukcja ,może trochę dużo podciśnień i tyle. Jeżeli mechanik ma wiedzę to ogarnie temat bez większych problemów.
Odpowiedz
#12
(01-06-2019, 2:41 )Rzymek napisał(a): Mało prawdopodobne ale zawsze trzeba mieć nadzieję ! Dziwię się ludziom znaczy mechanikom ! Jaki to wynalazek silnik to w miarę prosta konstrukcja ,może trochę dużo podciśnień i tyle. Jeżeli mechanik ma wiedzę to ogarnie temat bez większych problemów.

W moich okolicach na Legenda patrzą jak na egzotyka, dziwi mnie to podejście przecież to prosta japońska konstrukcja wolnossąca z lat 90 tych. Mimo, że mieszkam w Opolu "grubsze" rzeczy robiłem u Checkera i w Warsztat Honda na Śląsku.
Odpowiedz
#13
Tu może nie tyle chodzi o to czy prosta czy skomplikowana konstrukcja a o to, że cała operacja zajmuję dużo czasu. W tym samym czasie mechaik mógł by spokojnie rozłożyć i złożyć przynajmniej 2 silniki 4 cylindrowe. ( tak myślę) A druga rzecz to dostępność częściUśmiech
Odpowiedz
#14
Z dostępnością części to nie problem. Wszystko jest lecz myśle własnie ze chodzi o czas. Dzisiaj się okaże czy uszczelka czy chłodnica. Panowie jeślibyłaby to chłodnica to macie jakiś dostęp? bo na necie kupe kasy
Odpowiedz
#15
(01-07-2019, 17:11 )Nikon142 napisał(a): Z dostępnością części to nie problem. Wszystko jest lecz myśle własnie ze chodzi o czas. Dzisiaj się okaże czy uszczelka czy chłodnica. Panowie jeślibyłaby to chłodnica to macie jakiś dostęp? bo na necie kupe kasy

Na chłodnice bym się nastawiał, lecz jeżeli to będzie to uderza do Pawełszczecin, on napewno pomoże.
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#16
Nikon142 musisz wziąść poprawke na to co jest w internecie tzn niby dane części są ale jak zadzwonisz to okazuje sie, że już ich dawno nie ma.. Zgadzam się z przedmówcą, uderzaj do Pawełszczecin.
Odpowiedz
#17
A ja myślę, że rację mają koledzy którzy wcześniej pisali, że przy tego typu awarii najbardziej ekonomicznym rozwiązanie będzie kupienie drugiego silnika i zrobienie swapa. Koszty remontu będą ogromne.
Odpowiedz
#18
a drugi też nie wiem co kupie i ile na nim pojeżdzę. Jeżeli chodzi o uszczelke pod głowicą przy kompletnej wymianie ( uszczelki + rozrząd + olej + uszczelka pod zaworami) zamknę się w kwocie 2k moze z stowke ponad. silnik kupie za 1000 moze ponad + tez nie wiadomo co tam bedzie do wymiany. Więc auto stoi juz u mechanika i ma mi dać znać czy to chłodnica czy uszczelka. Jeżeli chodzi o części to nie patrzyłem na internet tylko jeździłem do sklepu gdzie gosc dzwonił do hurtowni, więc z tym nie ma problemu. Problem jest z chłodnicą która kosztuje na necie sporo a używek brak, lecz jest opcja na zamiennik.
Odpowiedz
#19
To nie tak, wszystko zależy jakim sentymentem jest obarczone auto, na swoim przypadku powiem tylko tyle że kompletny remont silnika zamkną się w okolicach ponad 11kpln a i tak teraz, bogatszy o wiedzę zrobiłbym to inaczej bo pomimo worka pieniędzy silnik ciecze spod pokryw zaworów, puszczają uszczelniacze i sączy się spod pompy oleju. Mechanicznie silnik zyleta, jednak mam cholerny niesmak.. Bo kapie i wkurw.a.
Nakupiłem w cholere rzeczy do przekładki, jest materiał na sztukę very rare ale gdzieś serca brakło (po podpaleniu przez zazdrosniika) i teraz od listopada stoi w dziupli a ja się bujam Octavia w 1.9tdi ?
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#20
Nikon 124 mi mój mechanik powiedział za remont silnika około 6 koła cebulionów. Jak widzisz Szczebiot wpakował prawie 2x tyle. Jeśli Twój człowiek zrobi to samo za 2 tysie to gratuluje znalezienia takiego mechanika. Na początku tematu prosiłeś o poradę więc napisałem moje zdanie: najekonomiczniej będzie zrobić swap. Silniki w KA9 to nie jest to samo co KA7/8 i problem uszczelki głowicy ich tak bardzo nie dotyczy.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości