Liczba postów: 11
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2019
Reputacja:
0
Miejscowość: Domaniew
01-29-2019, 23:51
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-29-2019, 23:59 przez Krystianpatroll.)
Ponieważ moja pompa wody wyzionęła ducha , jestem zmuszony wymienić rozrząd ,chociaż pasek był nie dawno wymieniany ,praktycznie nie ma żadnych oznak zużycia . Napisy nawet trochę nie powycierane . Podobno poprzednik wymienił ,ale tylko sam pasek .
Co do mojego problemu .Poszukuje schematu ustawienia rozrządu w tym modelu . KB1 3,5 v6 Być może ktoś z was będzie w stanie mi pomoc . Pozdrawiam
Liczba postów: 25
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2018
Reputacja:
0
Miejscowość: Krosno
Ja tez jestem na etapie wymiany rozrządu w kb1. Jakich firm częsci najlepiej kupić ?
Liczba postów: 11
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2019
Reputacja:
0
Miejscowość: Domaniew
Niestety okazało się ze to nie pompa . Poprzedni właściciel wymienił pasek rozrządu ale jego mechanik przykręcił napinacz na jedna śrubę . Drugiej brak ! Skutek głowice do naprawy . Auto zgasło na wolnych obrotach . Głowice wymontowane .Na pierwszy rzut oka na pewno dwa zawory pogięte na pierwszym bloku drugi cylinder . Jutro głowice iddą do warsztatu. Jak mam już wszystko rozebrane będę wymieniał kompletny rozrząd i pierścienie . Roboty do cholery ale trudno .
Liczba postów: 50
Liczba wątków: 9
Dołączył: Apr 2018
Reputacja:
1
Miejscowość: Warszawa
Jak coś w kompendium wrzuciliśmy cześć do rozrządu.
Liczba postów: 327
Liczba wątków: 14
Dołączył: Mar 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Szczecin
Kolego kolizyjność to sytuacja kiedy przy zerwaniu paska łańcucha dochodzi do spotkania tłoków z zaworami, bez względu na to czy ktoś czegoś nie skręcił czy się zerwało pękło itd. Bywają silniki bez kolizyjne w których przy zerwaniu paska, łańcucha, tłoki nie spotkają się z zwaorami, nie zderzą się.