Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
sprawdziłbym, o ile ten model Volvo posiada:
1)TPS-czujnik położenia przepustnicy
2)układ dolotowy-czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza
3)samą przepustnicę-czy nie ma luzu.
4)przeczyścić wtryskiwacze paliwa
5)sprawdzić jak gazownik poregulował całość i ilu użył "emulatorów" do robienia w kuku ECU
NA gazie i na benzynie tak samo się dzieje?
W Legendach jeśli jest taki objaw to niestety najczęściej oznacza to uszczelkę pod głowicą
v6
Liczba postów: 164
Liczba wątków: 29
Dołączył: Dec 2008
Reputacja:
0
Miejscowość: Legionowo
Tak sie dzieje i na benzynie i na gazie. no w Hondzie to mialem taki obiaw że obroty spadały i sie podnosiły same wymieniłem uszczelki i wszystko gra. a w volvo obroty same rosną i nieopadają a jak opadają to bardzo powoli.
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
jeśli dobrze przeczytałem to już sprawdzili silniczek krokowy...
v6
Liczba postów: 34
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
faktycznie, nie zauwazylem, wiec czekamy na rozwiazanie zagadki, powodzenia zycze - zle jest jak cos sie psuje, ale jak nie wiadomo co jest nie tak to juz tragedia:/
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Wywalczyliście coś z tym Volvo?
v6
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
no to daliście radę!
można powiedzieć, że punkt 3 wymieniony przeze mnie by pasował
v6