Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z drugim autem (lewe obroty)
#1
siemka... mój ojciec ma problem z volvo 850 2,5 20V (gaz). Chodzi o obroty silnka po rozgrzaniu. Obroty same rosną nawet do 6000obr i tak zostają nie opadają. dzieje sie to wszczegolności przy dojerzdzaniu do swiatel lub rąda wciska sie sprzęglo i obroty wtedy rosną. Co sie moze dziać? linka gazu jest wporządku takze silniczek krokowy, sąda l. też jest dobra. Zdezorientowanyhock:
Odpowiedz
#2
sprawdziłbym, o ile ten model Volvo posiada:
1)TPS-czujnik położenia przepustnicy
2)układ dolotowy-czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza
3)samą przepustnicę-czy nie ma luzu.
4)przeczyścić wtryskiwacze paliwa
5)sprawdzić jak gazownik poregulował całość i ilu użył "emulatorów" do robienia w kuku ECU Oczko

NA gazie i na benzynie tak samo się dzieje?


W Legendach jeśli jest taki objaw to niestety najczęściej oznacza to uszczelkę pod głowicą Smutny
v6
Odpowiedz
#3
Tak sie dzieje i na benzynie i na gazie. no w Hondzie to mialem taki obiaw że obroty spadały i sie podnosiły same wymieniłem uszczelki i wszystko gra. a w volvo obroty same rosną i nieopadają a jak opadają to bardzo powoli.
Odpowiedz
#4
witam serdecznie, to moj pierwszy post wiec wypada sie przywitac : ) opisana sytuacja przypomina mi problem mojego brata z fordem, po paru wizytach u specjalistowDuży uśmiech przechodzac od przepływomierza skonczyło sie na silniczku krokowym odpowiadającym za wolne obroty - z tego co pamietam koszt nie byl nawet zbyt wysoki.
Odpowiedz
#5
jeśli dobrze przeczytałem to już sprawdzili silniczek krokowy...
v6
Odpowiedz
#6
faktycznie, nie zauwazylem, wiec czekamy na rozwiazanie zagadki, powodzenia zycze - zle jest jak cos sie psuje, ale jak nie wiadomo co jest nie tak to juz tragedia:/
Odpowiedz
#7
Wywalczyliście coś z tym Volvo?
v6
Odpowiedz
#8
a no wywalczyliśmy po kilku wizytach u psełdo mechaników którzy mówili może to silniczek krokowy a może cos innego (czujnik jakiś) jak by tak czlowiek zaczol wymieniać te wszystkie rzeczy to by zbanktutowal i nic by z tego niebyło. wkońcu z kumplem rozkręciliśmy przepustnice i znaleźlismy przyczyne była pęknięta przy tych śrubkach na środku, a że mam drugi silnik wykręcilismy tamta (dobra calą) przykreciliśmy i wszystko jest juz git!!! Oczko dzieki za zainteresowanie Pozdro...
Odpowiedz
#9
no to daliście radę!

można powiedzieć, że punkt 3 wymieniony przeze mnie by pasował Oczko
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości