Zrobiłem rozeznanie w temacie i chciałbym się z wami podzielić tymi informacjami. Otóż takie same zaworki występowały w kilku japończykach:
- Honda Legend KA9
- Honda CR-V I
- Toyota Land Cruiser
- Nissan X-Trail
Numery części wg. producenta i ich obecny koszt:
- Honda - 76826-SH3-S00 - 184,5 zł
- Toyota - 85031-30020 - 221,25 zł
- Nissan - 28628-V4400 - 171 zł
- HaParts - 113,5 zł
Znalazłem coś podobnego marki Hella pod oznaczeniem 9XL003 499-017 oraz 9XL003 499-018. Niestety nie wiem czy w praktyce będzie pasował taki zaworek no i jest trudno dostępny.
Co do samego zaworu to ma on króćce zewnętrzne fi10 oraz dwie różne średnice wewnętrzne. Na wejściu fi7, a na wyjściu fi6. Odpowiadając na pytanie z poprzedniego postu to zaworek jest zastosowany po to, aby płyn nie cofał się do zbiorniczka płynu do spryskiwaczy. Dzięki temu przewody są cały czas wypełnione cieczą.
- Honda Legend KA9
- Honda CR-V I
- Toyota Land Cruiser
- Nissan X-Trail
Numery części wg. producenta i ich obecny koszt:
- Honda - 76826-SH3-S00 - 184,5 zł
- Toyota - 85031-30020 - 221,25 zł
- Nissan - 28628-V4400 - 171 zł
- HaParts - 113,5 zł
Znalazłem coś podobnego marki Hella pod oznaczeniem 9XL003 499-017 oraz 9XL003 499-018. Niestety nie wiem czy w praktyce będzie pasował taki zaworek no i jest trudno dostępny.
Co do samego zaworu to ma on króćce zewnętrzne fi10 oraz dwie różne średnice wewnętrzne. Na wejściu fi7, a na wyjściu fi6. Odpowiadając na pytanie z poprzedniego postu to zaworek jest zastosowany po to, aby płyn nie cofał się do zbiorniczka płynu do spryskiwaczy. Dzięki temu przewody są cały czas wypełnione cieczą.